|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#741 |
Drømmer
|
![]() Sv: Juletråden 2021Vi har krumkaker, sirupssnipper, kakemenn og kransekake ferdig laget , mer enn det trenger vi ikke. |
![]() |
![]() |
#744 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Juletråden 2021Vi har satt opp juletreet, men ikke pyntet det. Tror jeg og lillebror skal bake neste helg, sånn egentlig trenger vi ikke, men det er jo koselig med litt hjemmebakt. Gaver er jeg stort sett ferdig med, har et gavekort på polet og penger til tanteskatten igjen. Ja også skal storebror få penger.
#745 |
I endring
|
![]() Sv: Juletråden 2021Vi er nå iallefall kommet til 12.desember og kvelden hvor det med jevne mellomrom vil ringe på døren og søte barn vil synge julesanger, Lossi altså.
#746 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juletråden 2021Vi har bakt pepperkaker, pyntet og ordnet pepperkakehus ( ferdig fra butikken). Og pyntet litt.
#747 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Juletråden 2021Ungene har sørget for pepperkaker i boksene og vi fikk spist julegrøt sammen. Hyggelig førjulslørdag. De kommer ikke tilbake før 19., men da pynter vi treet. Juleforberedelser går litt i rykk og napp etter samvær.
#748 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Juletråden 2021Har pyntet juletre |
![]() |
![]() |
#749 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Juletråden 2021Mangler bare en gave eller to. Bakt rundstykker i dag og frosset ned en haug.
#751 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Juletråden 2021Gave xsvigermor er bestilt.
![]() |
#752 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Juletråden 2021Jeg har brukt helga til å bake lefser og havrekjeks. Fikk også handlet en del julemat og pakket inn de siste gavene. Helga ble avsluttet med julekonsert med Nidarosdomens Guttekor i Nidarosdomen
#753 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Juletråden 2021Jeg er ferdig med julegavene, og i år har det egentlig ikke vært så stress. Det er deilig! På fredag skal vi bake chocolate chip cookies, det tror jeg blir det eneste slaget vi baker i år. Mamma og Snuppa baker et par slag sammen, tipper jeg. Snuppa har også lært å bake flatbrød på skolen, så hun har bakt så det blir hjemmelaget flatbrød til julegrøten på lille julaften.
#754 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Juletråden 2021Jeg bakte lussekatter og pepperkaker i helgen. Og pakket masse julegaver. |
![]() |
![]() |
#755 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Juletråden 2021Lørdag brukte barna det meste av dagen på å lage og pynte pepperkakespeiderhytte m/vedskjul. I dag skal jeg bake lussekatter. Jeg ville gjort det i går hadde vi ikke brukte halve dagen på eldstemanns vennebursdag. Utover uken begynner jeg vel å bake resten av julekakene.
#756 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Juletråden 2021Jeg har feriedag og er i gang med å bake havrekjeks.
#757 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Juletråden 2021Jeg har pause mellom frokostkonsert og øvelse, så jeg baker lussekatter. |
![]() |
![]() |
#758 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Juletråden 2021Jeg er på senteret nå, og fått unna noen gaver.
#759 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Juletråden 2021
Min 13 åring hadde glatt fått pokemonkot heller enn bukse fra nissen tenker jeg.
#760 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Juletråden 2021Av alle i-landsproblemer, så har jeg kjøpt alt for mye julepapir. Jeg synes det er så gøy å kjøpe innpakningspapir. Men nå er nesten alle gavene pakket og jeg har flere uåpnete ruller igjen. |
![]() |
![]() |
|
|