|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Ok, bergensere: ta meg gjennom bybanekrangelenAng tunnel vs på bakken, generelt (ikke med tanke på bryggen), så syns jeg det at bybanen i dag er litt en "somlebane" er en ulempe, selv om jeg ser poenget med mange stopp. Jeg elsker t-banen i Oslo, som kan suse meg langt av gårde veldig fort og effektivt, og når jeg tar bybanen i Bergen så tenker jeg at den er litt for folk som har god tid...
![]() |
#2 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Ok, bergensere: ta meg gjennom bybanekrangelenJeg ser den Polyanna. Men det er to ulike behov. Og bybanen fyller den rollen den har fått. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Ok, bergensere: ta meg gjennom bybanekrangelen
Mellom Nesttun og Flesland (i rushet) - er det det desidert raskeste, og så er det nesten sømfri overgang til buss hjem. (Har testet) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Ok, bergensere: ta meg gjennom bybanekrangelen
Ja, i rushet slår den det meste, og så er den også veldig behagelig og estetisk hyggelig, syns jeg.
![]() |
|
|