Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #8

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-21, 11:58   #1
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Var i ok humør, og etter en tlf samtale er humøret mer

Gammel 17-06-21, 13:04   #2
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Rasende hysterisk overbeskyttende måkeforeldre som tvinger meg til å gå omveier på vei til jobb.

Jeg har ingen interesse av å røre den j***a måkekyllingen deres!

Vi hadde dem på taket et år og utenfor huset da de kom ned, så garasjen vår var off limits i flere dager. Ellers har vi dem på jobben da, hver vår, jeg HATER måker!

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 17-06-21, 13:40   #3
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er i dag bare rett og slett drittlei smerter og det det medfører med lite søvn osv. Kapsulitt/frozen shoulder anbefales ikke!

Gammel 17-06-21, 15:07   #4
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Jeg er i dag bare rett og slett drittlei smerter og det det medfører med lite søvn osv. Kapsulitt/frozen shoulder anbefales ikke!

Det er kjempevondt. Jeg hadde det i begge skuldrene for 15-ish år siden. Måtte sitte å sove en periode.

Gammel 17-06-21, 15:59   #5
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er det så forbanna vanskelig å være på trampoline uten å skrikesutrekrangle i ett sett?! #slitsommenabounger

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv  
Gammel 17-06-21, 16:22   #6
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Er det så forbanna vanskelig å være på trampoline uten å skrikesutrekrangle i ett sett?! #slitsommenabounger

Her har vi tatt kontroll over situasjonen. Det fænsi funkishuset som er skviset inn på den lille fradelte nabohagetomta er så digert at de ikke har uteplass nok til å få plassert noen trampoline. Vi har derimot diger trampoline i vår hage, nært inntil deres eiendom, og det er ikke noe gjerde mellom, bare en grussti. De to småguttene (6 og 8 år) som bor annenhver uke hos pappaen sin i fænsihuset har derfor tilbud om å bruke vår trampoline så mye de vil, når den er ledig. Men det betyr at det er mine regler som gjelder, og krangling, sutring og grining fører til at de blir jaget bort. Det har de lært, så det passer de veldig godt på å unngå når de bruker den.

Gammel 18-06-21, 10:17   #7
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Disse har egen trampoline, så jeg kan ikke sette noen regler. Hadde det vært høylytt latter og moro hadde det vært noe annet, men det er mest skriking til hverandre, sutrestemme og krangling/banning/erting. De har gjerne med venner hjem, så det er mye unger der. Ellers er de veldig hyggelige naboer, så jeg holder ut og tenker at de blir større etterhvert.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv  
Gammel 18-06-21, 11:46   #8
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Det er kjempevondt. Jeg hadde det i begge skuldrene for 15-ish år siden. Måtte sitte å sove en periode.

Uff ja, det er en sann lettelse å stå opp rett og slett selv om jeg er aldri så trøtt. Begge samtidig, hjelp, stakkars! Nå har jeg andre kroniske ting med andre skulder, hånd og arm men jeg får iallfall til å bevege den fritt. Hadde sett virkelig mørkt på to sider like ille. Takk for oppmuntring!

Gammel 18-06-21, 12:45   #9
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Uff ja, det er en sann lettelse å stå opp rett og slett selv om jeg er aldri så trøtt. Begge samtidig, hjelp, stakkars! Nå har jeg andre kroniske ting med andre skulder, hånd og arm men jeg får iallfall til å bevege den fritt. Hadde sett virkelig mørkt på to sider like ille. Takk for oppmuntring!

Jeg klarte ikke å vaske håret selv husker jeg. Nådde jo ikke opp til hodet!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:26.