Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #8

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-21, 15:59   #1
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #8

Er det så forbanna vanskelig å være på trampoline uten å skrikesutrekrangle i ett sett?! #slitsommenabounger

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv  
Gammel 17-06-21, 16:22   #2
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Er det så forbanna vanskelig å være på trampoline uten å skrikesutrekrangle i ett sett?! #slitsommenabounger

Her har vi tatt kontroll over situasjonen. Det fænsi funkishuset som er skviset inn på den lille fradelte nabohagetomta er så digert at de ikke har uteplass nok til å få plassert noen trampoline. Vi har derimot diger trampoline i vår hage, nært inntil deres eiendom, og det er ikke noe gjerde mellom, bare en grussti. De to småguttene (6 og 8 år) som bor annenhver uke hos pappaen sin i fænsihuset har derfor tilbud om å bruke vår trampoline så mye de vil, når den er ledig. Men det betyr at det er mine regler som gjelder, og krangling, sutring og grining fører til at de blir jaget bort. Det har de lært, så det passer de veldig godt på å unngå når de bruker den.

Gammel 18-06-21, 10:17   #3
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Disse har egen trampoline, så jeg kan ikke sette noen regler. Hadde det vært høylytt latter og moro hadde det vært noe annet, men det er mest skriking til hverandre, sutrestemme og krangling/banning/erting. De har gjerne med venner hjem, så det er mye unger der. Ellers er de veldig hyggelige naboer, så jeg holder ut og tenker at de blir større etterhvert.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:39.