|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Gruffetråden #8Er det så forbanna vanskelig å være på trampoline uten å skrikesutrekrangle i ett sett?! #slitsommenabounger
#2 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden #8
Her har vi tatt kontroll over situasjonen. Det fænsi funkishuset som er skviset inn på den lille fradelte nabohagetomta er så digert at de ikke har uteplass nok til å få plassert noen trampoline. Vi har derimot diger trampoline i vår hage, nært inntil deres eiendom, og det er ikke noe gjerde mellom, bare en grussti. De to småguttene (6 og 8 år) som bor annenhver uke hos pappaen sin i fænsihuset har derfor tilbud om å bruke vår trampoline så mye de vil, når den er ledig. Men det betyr at det er mine regler som gjelder, og krangling, sutring og grining fører til at de blir jaget bort.
#3 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Gruffetråden #8Disse har egen trampoline, så jeg kan ikke sette noen regler. Hadde det vært høylytt latter og moro hadde det vært noe annet, men det er mest skriking til hverandre, sutrestemme og krangling/banning/erting. De har gjerne med venner hjem, så det er mye unger der. Ellers er de veldig hyggelige naboer, så jeg holder ut og tenker at de blir større etterhvert.
|
|