Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Finnes det god dekning av Line Andersen-saken, noe sted?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-21, 00:08   #16
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det god dekning av Line Andersen-saken, noe sted?

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Vet du, Billa, du står fritt til å oppfatte det jeg skiriver som du selv vil. Jeg forsøker bare å formidle at enhver slik sak er svært komplisert, og svært ofte er ikke ting helt som man ser, eller tror. Det er uansett snakk om mennesker som har vært gjennom en vanskelig situasjon, og vi trenger ikke å legge stein til byrden ved å fortsette karakterdrapet fra rettssaken. Jeg har ikke tatt stilling til den aktuelle saken, jeg velger å kun observere og forholde meg nøytral. Selvfølgelig undres jeg over hva som har foregått, men siden jeg ikke vet, lar jeg det være med det.

Selvsagt står jeg fritt til det Men du SKRIVER ikke nøytralt, for hvis du kun hadde lyttet til det som ble sagt i (den offentlige) rettsaken, så går det ikke an å spinne rundt på at Line Andersen har et negativt reaksjonsmønster (i åresvis) fordi ledelsen mobber henne. Du har i høyeste grad tatt stilling til saken (slik jeg leser deg), og jeg står fast ved at i din iver etter å finne ut at arbeidstaker er mobbet av sine ledere (som igjen gjør at hun har oppført seg som en drittsekk i alle retninger) - så overser du helt åpenbar informasjon om at Line Andersen har gjort og sagt mye som er uakseptabelt. Hvis vi skal stole på vitner, HR, verneombud, kollegaer OG henne selv, vel og merke.

Ingen av oss vet vel noe mer enn det som har kommet frem i rettsaken som Line Andersen selv har bedt om - og der har det jo vært foruroligende informasjon fra begge parter. NRKs feil var muligens at de forholdt seg nøytral så altfor, altfor lenge

Sist redigert av Billa : 22-05-21 kl 00:13.
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:52.