Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Grønnsakstråd 2021

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-21, 22:39   #1
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Grønnsakstråd 2021

Jeg fikk ingen jungelagurker i fjor.

Jeg har bestilt frø fra tomatprat.no og plukkselv.no, tidligere har jeg bestilt fra Solhatt.

Om noen minner meg på det rundt uke 12, kan jeg donere bort en håndfull settepoteter mot porto, det ble 15 kilo totalt på meg, og det er i meste laget.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-21, 10:09   #2
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Grønnsakstråd 2021

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jeg fikk ingen jungelagurker i fjor.

Jeg har bestilt frø fra tomatprat.no og plukkselv.no, tidligere har jeg bestilt fra Solhatt.

Om noen minner meg på det rundt uke 12, kan jeg donere bort en håndfull settepoteter mot porto, det ble 15 kilo totalt på meg, og det er i meste laget.

Uke 13 nå, er det for sent å komme på det sidne det er uke 14 før vi er over påske. Jeg vet ikke når man setter poteter, men jeg har lyst å sette noen.

Lyst å sette noen helt få sjalottløk også.
En tur på plantasjen en dag kanskje....

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:53.