|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Hvilket tilbehør har du til risengrynsgrøten? | |||
| Sukker |
|
226 | 98,69% |
| Kanel |
|
221 | 96,51% |
| Meierismør |
|
141 | 61,57% |
| Margarin |
|
65 | 28,38% |
| Rosiner |
|
31 | 13,54% |
| Fårepølse eller annen pølse |
|
23 | 10,04% |
| Spekeskinke |
|
31 | 13,54% |
| Flatbrød |
|
11 | 4,80% |
| Annet- spesifiser |
|
15 | 6,55% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 229. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvilket tilbehør har du til risengrynsgrøten?Haha, dette var gammeltråden sin, det!
|
|
|
#63 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket tilbehør har du til risengrynsgrøten?Jeg stemte før jeg så det var en gammel tråd. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Hvilket tilbehør har du til risengrynsgrøten?Først kanel. Så sukker. Smørøye med meierismør. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
can-jur
|
Sv: Hvilket tilbehør har du til risengrynsgrøten?Vi har alltid grøtpinne. I dag blir det medisterkaker.
|
|
|
|
#68 |
|
can-jur
|
Sv: Hvilket tilbehør har du til risengrynsgrøten?
Vi har grøtpinnen sammen med grøten. Men ikke oppi. Noen har spekematen oppi grøten også.
|
|
|
|
#69 |
|
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Hvilket tilbehør har du til risengrynsgrøten?Sukker, kanel, meierismør og gjerne fenalår. Vi har noen ganger rosiner, men det er ikke jeg så glad i. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
bits and pieces
|
Spiser det samtidig. Dvs en skje grøt og så litt spekemat, par skjeer grøt, spekemat etc.
|
|
|
|
#72 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvilket tilbehør har du til risengrynsgrøten?Jeg er vant til spekemat og rømmegrøt, det er digg!
|
|
|
#73 |
|
|
Sv: Hvilket tilbehør har du til risengrynsgrøten?Vi pleide å ha spekemat til på julaften, men ikke den vanlige lørdagsgrøten. Sukker, kanel og margarin på den. Spiser spekematen sammen med grøten ja.
|
|
|
|
#74 |
|
ekstremt trøtt
|
Er rapskokos bedre enn soft spesial? Burde vi prøve den?
|
|
|
#75 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hvilket tilbehør har du til risengrynsgrøten?Jeg koker grøt en gang i året, det er til jul. Da er det sukker, kanel, smør og spekemat til. Personlig har jeg bare sukker på, liker ikke spekemat og kanel. Smør liker jeg, men ikke på grøt.
|
|
|
|
#76 |
|
Rockesøster
|
Sv: Hvilket tilbehør har du til risengrynsgrøten?Først kun smørøye i grøten, ikke sukker og kanel. Så, godt flatbrød, smør grøt på og legger skive speskinke eller annen spekemat på. For voksne er det skikkelig godt med et glass tørr boblevin til.
|
|
|
#77 |
|
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Hvilket tilbehør har du til risengrynsgrøten?Jeg syns forresten at det er best å blande sukker og kanel i en skål først og så strø på. Mens mannen liker best å ha de på hver for seg. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvilket tilbehør har du til risengrynsgrøten?Smørøye, sukker og kanel :enkel: |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Hvilket tilbehør har du til risengrynsgrøten?Vi har veldig sjelden grøt, men dersom vi ikke reiser bort i forbindelse med jula, har vi tradisjon for å invitere til stort grøtselskap på lillejulaften. Det er risengrynsgrøt med mandel som er hovedretten, men jeg lager også litt rømmegrøt til de som ikke er særlig glad i risengrynsgrøt. Tilbehør er sukker, kanel, smør, rosiner og diverse spekemat. Etter grøten går vi rundt juletreet og synger alle vers på alle julesangene. |
|
|
|
|
|
#80 |
|
|
Hva er grøtpinne?
|
|
![]() |
|
|