Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Haddy og boka

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-20, 19:17   #11
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Sandra Skillingsås er tøff!
« Dette er livet mitt. Jeg har et stort nettverk i Trøndelag Ap. Jeg har sittet på trappen og røyket med folk som har vært råfrustrert over Hadia-fraksjonen i partiet som vil Trond til livs. Mange av dem kommer til å hate meg. Men sier jeg ikke fra nå, kommer jeg til å hate meg. Og det veier tyngre.»

https://www.aftenposten.no/norge/pol...a-29-hva-som-s

Veldig tøff! Når en jo ser hvordan de andre varslerne har blitt behandlet, så er det forståelig at flere ikke har turt å varsle. Man risikerer så mye. Men jeg håper at det at vi de siste dagene er flere og flere som ikke gidder holde kjeft lengre, selv om mange sier at det vil ødelegge for valget om et år, så måtte vi. Det er viktigere enn valg og alt. For sånn skal vi ikke ha det.

Får håpe det kommer fram ting nå som gjør at han, og gjerne flere i ligaen hans, faktisk kaster inn håndkleet! Som jeg alltid har sagt: Det er bare en som kan stoppe dette, og det er han selv! Hvis det i tillegg kan gjøre at vi får ta skikkelig tak i kulturen, så kan vi endelig vise vei som det likestillingspartiet som så mange av oss Ap-damer setter så høyt.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:27.