Sv: Haddy og boka
Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.
Sandra Skillingsås er tøff!
« Dette er livet mitt. Jeg har et stort nettverk i Trøndelag Ap. Jeg har sittet på trappen og røyket med folk som har vært råfrustrert over Hadia-fraksjonen i partiet som vil Trond til livs. Mange av dem kommer til å hate meg. Men sier jeg ikke fra nå, kommer jeg til å hate meg. Og det veier tyngre.»
https://www.aftenposten.no/norge/pol...a-29-hva-som-s
Veldig tøff! Når en jo ser hvordan de andre varslerne har blitt behandlet, så er det forståelig at flere ikke har turt å varsle. Man risikerer så mye. Men jeg håper at det at vi de siste dagene er flere og flere som ikke gidder holde kjeft lengre, selv om mange sier at det vil ødelegge for valget om et år, så måtte vi. Det er viktigere enn valg og alt. For sånn skal vi ikke ha det.
Får håpe det kommer fram ting nå som gjør at han, og gjerne flere i ligaen hans, faktisk kaster inn håndkleet! Som jeg alltid har sagt: Det er bare en som kan stoppe dette, og det er han selv! Hvis det i tillegg kan gjøre at vi får ta skikkelig tak i kulturen, så kan vi endelig vise vei som det likestillingspartiet som så mange av oss Ap-damer setter så høyt.
|