|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#441 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haddy og bokaJeg var veldig glad for å se oppropet mot valget av Trond Giske i VG. Her er det også en god artikkel på NRK.no som bla beskriver dette som jeg føler på, at jeg er aktiv i lokalpartiet, men nå lurer på om jeg kan stemme på AP og delta i valgkampen pga dette.
![]() |
#442 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Haddy og bokaGreia for Giske er vel at han har ikke noe annet enn politikken. Hele hans arbeidskarrieren har vært i politikken, og hele hans persona er politisk. Så han har ikke noe annet å gå til. Så å trekke seg tilbake er helt utenkelig for ham, da har han ingenting. Også har han ikke den innsikten som Polyanna beskriver, han tror nok fremdeles at han er hot as hell, og at dette kun er maktkamp.
![]() |
#443 |
Borte
|
![]() Sv: Haddy og bokaLurer på hva ledelsen i partiet er så jævla redde for når de strutser rundt og ikke vil blande seg. Dette kommer ikke til å «blåse over» eller «roe seg» av seg selv.
![]() |
#444 |
Boler'o?
![]() Sv: Haddy og bokaDet er så "gøy" når fremtredende politikere i Trøndelag AP intervjues (alle menn) og snakker om at ukulturen har blitt tatt tak i og at den ikke eksisterer mer... Kan tenke meg at de har merket mye til den lzm....
![]() |
#445 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Haddy og boka
Helt enig!
![]() |
#446 |
heimføing
|
![]() Sv: Haddy og bokaHonnør til de som står bak oppropet i VG, Trønderdebatt og flere steder, som Luftslottet linket til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Haddy og bokaDa jeg virkelig fattet i vår at de igjen tenkte på å innstille Trond Giske på nytt så meldte jeg meg ut i ren og skjær sinne. Angrer litt nå da da det var vel overilt men jeg var bare så sint og skuffa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#448 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haddy og bokaDet hagler med innlegg i dag. Dette innlegget traff spikeren så til de grader på hodet. INGEN kan få komme og si at hun bagatelliserer. Der er kulturen, og den er fortsatt rå. Den har ikke forsvunnet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Introvert optimist
|
Wow! Hvor mange sånne trengs før en del eldre menn begynner å gå i seg sjøl?
![]() |
#450 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Haddy og bokaSå utrolig bra at det kommer flere innlegg, jeg håper inderlig at det har effekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#451 |
intro
|
Det er akkurat det jeg er redd de ikke vil gjøre. Jeg tror det er urovekkende mange i ulike aldersgrupper og av alle kjønn som faktisk forsvarer ham.
![]() |
![]() |
#452 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dersom det ikke er motkandidater så er akklamasjon måten å gjøre det på ja. Det skjer vel andre steder enn i politikken og, der jeg er mest vant til det. Årsaken til at medlemmer likevel vil ha stemmegivning er muligheten til å gi blanke stemmer og på den måten vise motstand. Ordføreren i Namsos er en av de som har gått i bresjen for det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Haddy og bokaSandra Skillingsås er tøff! |
![]() |
![]() |
![]() |
#454 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Haddy og bokaOg der våknet endelig Trøndelag AP: |
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Ser lyst på livet
|
Sterkt ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
fri
|
Veldig tøff! Når en jo ser hvordan de andre varslerne har blitt behandlet, så er det forståelig at flere ikke har turt å varsle. Man risikerer så mye. Men jeg håper at det at vi de siste dagene er flere og flere som ikke gidder holde kjeft lengre, selv om mange sier at det vil ødelegge for valget om et år, så måtte vi. Det er viktigere enn valg og alt. For sånn skal vi ikke ha det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Nå får du gi deg. Oppropet ble ikke startet i VG, men i Nordre Follo Ap, av lederen der, en av de gamle gubbene du mener ikke har skrevet under. Av de 10 første er seks menn. Og mange flere står senere også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Boler'o?
![]() Sv: Haddy og bokaOppropet ble startet av en mann og er nå signert av nesten 250 AP-politikere og medlemmer. Det blir nok flere! Grunnet tekniske issues og deadline så fikk de ikke gått bredt ut i går, men det er altså mulig å være med på oppropet.
![]() |
#460 |
Rockesøster
|
Fins dette oppropet digitalt slik at man kan se hvem som støtter? I linken på VG er det bare noen og nitti navn.
![]() |
|
|