Sv: Forskjellige fedre?
Fruktflua: Esme tuller med deg. :åpplyser:
Jeg har lyst på flere enn ett barn. Dersom mannen og jeg skulle gå fra hverandre, og jeg traff en ny, så ville jeg nok forsøkt å få barn med ham. Og joda, det ville nok vært mer "styr" enn å ha alle barna med en mann, som definitivt har sine praktiske fordeler. Men barna ville vært like intenst ønsket og velkommen. Det ville jo ikke vært deres "styr", og det ville vært opp til oss voksne hvor mye styr det ville bli.
Jeg tror jo også at det kan være litt av et puslespill å skulle organisere ting når man feks har fire barn, to hos seg og to som bor hos de respektive fedrene og man skal på ferie eller lignende. Men det er ikke umulig. Og det trenger ikke "gå utover" noen.
Jeg synes man skal være forsiktig med å "tenke sitt" eller fordømme. Det går så fort utover ungene, at de får med seg at andre voksne synes deres foreldre er dumme og slutty og har gjort ukloke valg osv. Det er veldig sårende for barn.