Sv: Største filmskuffelse?
Jeg er som vanlig litt sent ute med å blande meg inn i diskusjonen...
Opprinnelig lagt inn av jane, her.
Jeg bruker som regel ikke å huske hvilke filmer jeg synes er dårlige, men en husker jeg veldig godt.
...
Ellers har jeg prøvd å se på Dirty Dancing et par ganger, for alle sier jo at den er sååå bra, men altså, jeg bare sovner jeg. Jeg synes tydeligvis den er veldig, veldig kjedelig.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.
Hah! Jeg hadde et TONN av forventninger til Guiden. Jeg var forbanna i flere dager etter jeg så den. Søppelfilm. Tenk å ødelegge boken så til de grader med det mølet der!
Hadde ikke forventninger til Guiden, det er vel ikke den beste filmen jeg har sett, men morsom nok for meg.
Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.
From dusk til dawn. Den gikk vi faktisk fra. Ubeskrivelig dårlig .
Hva? Det kan du ikke mene, det er jo en helt herlig gladvoldfilm helt etter min smak! 
Min største filmskuffelse, dvs. som jeg kan huske (det meste av skuffelser glemmer jeg) var den der norske om han politifyren med søvnproblemer. Tror handlingen foregikk i Tromsø. Den var jo en kjempesuksess og Hollywood gjorde sin egen versjon av den. Husker ikke en gang hva den heter. Jeg gledet meg veeeldig til å se den og rigga meg til med sofakroken på den ene siden og kjæresten på den andre og så var den bare søppel. 
|