Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2019

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-19, 21:25   #1
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2019

Hjelpes, hvor stor deig lager du, Taien?

Vi bakte med tre unger som var til varierende grad av hjelp, mellom 4 og 11 år er det jo litt forskjell. Deig av 2 kg hvetemel er dobbel oppskrift av den jeg har, men det lå vi liksom ha.

Vi var ferdig med det hele på drøyt 2 timer, men da har vi ikke malt dem enda da altså.

Gammel 09-12-19, 06:43   #2
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2019

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Hjelpes, hvor stor deig lager du, Taien?

Det lages ganske stor deig ja. Jeg baker til min mor også. Men det er egentlig ikke selve bakingen som tar så lang tid, det er stekingen. Og med meget begrenset plass må ting tas i puljer, så da går tia.
Jeg er vant med det altså, men som sagt gikk det bedre i år når poden var med å hjalp.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:49.