|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Største filmskuffelse?Jeg ble, som flere over her, også skuffet over Lost in Translation. Hadde store forventninger til den, både pga. gode kritikker og spennende tematikk.
|
|
|
#142 |
|
kamerat
|
Sv: Største filmskuffelse?
Apparently.
|
|
|
#143 |
|
Glamorøs
|
Sv: Største filmskuffelse?Jeg ble forresten veldig skuffet over Kvinnen i mitt liv. Det skulle være en super norsk, romantisk komedie, med god dialog osv. Min heltinne Brita Møyseth likte den jo! Verre møl har jeg sjelden sett. Jeg spolte meg gjennom store deler av den, og det knøt seg i magen min av flauhet over dialogen (og fremførelsen av den). Jeg kjenner jeg gremmes bare jeg tenker på Pia Tjeltas "spanske lynne".
|
|
|
#144 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Dodget den, lett som en plett!
|
|
|
#145 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Signerer Glitter til fulle! |
|
|
|
|
|
#146 |
|
Glamorøs
|
Jeg var gravid, og forvist til mine foreldres leilighet mens sambo pusset opp kjøkkenet. Siden jeg satt der ganske alene kjøpte jeg et sånn kort på videobutikken som gjorde at jeg kunne leie ubegrenset med film i løpet av en måned. Så jeg så meg gjennom alt mulig. :ror:
|
|
|
#147 |
|
Borte
|
Sv: Største filmskuffelse?Jeg tror "Kvinnen i mitt liv" må være den dårligste filmen jeg noen gang har sett. Jeg måpet meg gjennom den. Men jeg var blitt advart så den var ingen skuffelse i så måte.
|
|
|
#148 |
|
Introvert optimist
|
Jeg er enig med Kasia
|
|
|
#149 |
|
Absolute Beginner
|
|
|
|
|
|
|
#150 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Største filmskuffelse?Jeg er som vanlig litt sent ute med å blande meg inn i diskusjonen...
Hadde ikke forventninger til Guiden, det er vel ikke den beste filmen jeg har sett, men morsom nok for meg.
Hva? Det kan du ikke mene, det er jo en helt herlig gladvoldfilm helt etter min smak! |
|
|
|
|
|
#151 |
|
Passiv
|
Sv: Største filmskuffelse?Jeg kan godt kaste litt bensin på bålet og hviske at jeg heller ikke var overimponert over Lost in translation. |
|
|
|
#152 |
|
Glamorøs
|
Sv: Største filmskuffelse?Jeg har en ny filmskuffelse: The Host. Hva var det liksom? Det hjalp ikke at jeg så en versjon som var dubba til amerikansk med skikkelig rare stemmer og en helt snodig oversettelse.
|
|
|
#153 |
|
Textrovert
|
Det hjelper ikke å se den på originalspråket. Trust me! Jeg så den som overraskelsesfilm, så jeg visste ikke hva jeg gikk til, og det tok lang tid før jeg skjønte at de mente alvor. Lenge trodde jeg filmen var en parodi. Jeg holdt på å forgå av kjedsomhet. Det første jeg gjorde da jeg kom hjem, var å sjekke hvilke anmeldelser filmen hadde fått, og jeg fikk bakoversveis da jeg så at samtlige anmeldere roste filmen opp i skyene. Jeg synes den var bånn i bøtta.
|
|
|
#156 |
|
intro
|
"Insomnia", ja, fryktelig kjedelig!
|
|
|
|
#157 |
|
kamerat
|
Sv: Største filmskuffelse?Men Elinblu, da!
|
|
|
#158 |
|
Textrovert
|
Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke skjønte den, og jeg ble utrolig deppa. Hvor ikke-intellektuell var jeg egentlig? Men jeg ble litt lettere til sinns da min überintelligente venninne sa at hun ikke hadde forstått stort av den, hun heller. Kanskje vi prøvde for hardt.
|
|
|
#159 |
|
intro
|
He-he, leste gjennom tråden først etter å ha svart, så nå skjønner jeg at jeg tråkker mange på tærne.
|
|
|
|
#160 |
|
flisespikker
|
Sv: Største filmskuffelse?Jeg likte Insomnia veldig godt, jeg. (De andre filmene Elinblu nevner skal jeg ikke si noe om en gang, for det sa hun bare for å provosere. That's my story and I'm sticking to it.
|
![]() |
|
|