|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Største filmskuffelse?
Ja, svimmel. Sikkert noe med kameraføringen å gjøre. Vet at mange her liker filmen, jeg likte den på mange måter også...men den var en skuffelse i og med at den var så oppskrytt, spesielt her inne. |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Trøtt
|
Sv: Største filmskuffelse?Lost in translation var helt ok. Jeg liker tematikken godt, men syns ikke det er lost veldig godt i gjennomforingen,- scener som konsekvent slutter der handlingen i scenen skal til å starte. Skjonner at man kan bli litt svimmel. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Største filmskuffelse?The Aviator. Jeg som vanligvis elsker kostymefilm, faldt i søvn alle de 3 gange jeg har prøvd å se på den.
|
|
|
#104 |
|
kamerat
|
Å nei, her synes jeg nøyaktig det motsatte av deg. Lost in Translation er helt perfekt gjennomført, synes jeg, mens In the Mood for Love er stupfrustrerende.
|
|
|
#107 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Største filmskuffelse?Ja, her kom det flere jeg var skuffet over. |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2007
![]() |
Sv: Største filmskuffelse?spanglish eller hva den het. Handlet om en spansk au-pair. Makan til vrøvell.
|
|
|
#109 |
|
En som trener
|
Ærlig talt! Hva ER dette for elitistisk kultursnobberi? |
|
|
|
|
|
#110 |
|
flisespikker
|
Ro ned, da.
|
|
|
#113 |
|
Textrovert
|
Sv: Største filmskuffelse?Nå, nå, MinaX. Nå tror jeg du tar oss en smule mer alvorlig enn nødvendig ...
|
|
|
#114 |
|
flisespikker
|
Det kan jeg godt innrømme. Men dette er knapt det beste eksempelet.
|
|
|
#115 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Største filmskuffelse?Det er et strålende eksempel. Kom igjen, Mina, gi dem inn!
|
|
|
#116 |
|
En som trener
|
Sv: Største filmskuffelse?Jeg skulle nok ha slengt med en |
|
|
|
|
|
#117 |
|
Prettiest mess ever seen
|
|
|
|
#118 |
|
kamerat
|
Sv: Største filmskuffelse?Jepp, jepp, her snakker vi om kjærlighet og ikke snobberi. Vi åndssnobber må da også få lov til å ha følelser.
|
|
|
#119 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Største filmskuffelse?Joa, men det er da rimelig pussig at man ikke skjønner at andre ikke liker nøyaktig det samme som en selv elsker. Jeg synes kanskje det er hakket mindre intelligent enn å anerkjenne at folk har ulik smak uten at de av den grunn nødvendigvis er mindre begavet. |
|
|
|
|
|
#120 |
|
kamerat
|
Sv: Største filmskuffelse?Det er jo ikke det at man ikke skjønner det med hodet sitt, Snippa. Det er bare at man er så fryktelig engasjert selv. Og da kan man bli merkelig skuffet om noen man liker veldig godt, ikke liker den filmen man selv mener er Tidenes Mesterverk. F.eks. Lost in Translation. Og dette må man jo få lov til å uttrykke i åpenbart spøkefulle vendinger (jf. den dypt seriøse smileyen
|
![]() |
|
|