|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
I endring
|
![]() Sv: Sandnes, Stavanger, Preikestolen uten bil?Trenger ikke reise til Trollpikken. Hva med å bare ta buss til Jørpeland fra Preikestolhytta og gå rundt holmen? Fin form på turstien der også . https://www.google.com/maps/place/J%...68!4d6.0302821 God mat i Rosehagen og koselige butikker også.
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Sandnes, Stavanger, Preikestolen uten bil?
Takk for tips! Tenker du etter vi har gått opp Preikestolen? Eller som en annen tur en annen dag eller i stedet for?
![]() |
#3 |
I endring
|
Etter Preikestolen, Det er muligheter å spyle seg på kaien. Jørpeland er undervurdert av Preikestolturistene.
2004 og 2008 Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen Sist redigert av Frøy : 19-02-19 kl 13:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
Takk for tips! Jeg vet ikke hvordan opplegget er med den rundturen med båt og buss, men om det er tid til det ser det absolutt veldig koselig ut.
![]() |
#5 |
I endring
|
Må nok velge en annen pakke enn den som er nevnt over her for å få det til, men som sagt det er verdt det.
![]() |
#6 |
Librocubicularist
|
Det blir ei heilt anna oppleving, synes eg. Bore og Sele er meir ... kva skal eg seie ... naturnære, kanskje, opplevingar, utan støy frå trafikk på veg og i lufta. Eg er veldig glad i å gå tur på stranda og bare høyre lyden av vinden og havet.
![]() |
![]() |
|
|