Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-19, 17:06   #1
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Hvis årsaken til at man ikke pynter seg er fordi man fryser i sin egen stue så kan jeg tipse om at det faktisk går an å skru opp varmen.

Gammel 03-01-19, 17:22   #2
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Hvis årsaken til at man ikke pynter seg er fordi man fryser i sin egen stue så kan jeg tipse om at det faktisk går an å skru opp varmen.

Det kommer an på hvem man deler stue med.
Med x var jeg dømt til å fryse for han kunne jo ikke kle av seg til t-skjorte sånn at jeg slapp å kle på meg 2 ekstra gensere pluss pledd.

Gammel 03-01-19, 17:31   #3
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Det kommer an på hvem man deler stue med.
Med x var jeg dømt til å fryse for han kunne jo ikke kle av seg til t-skjorte sånn at jeg slapp å kle på meg 2 ekstra gensere pluss pledd.

Jeg blåser i det og fyrer de andre nesten ut av huset. Mannen har, etter mange år, blitt vandt til det og nå er det som regel han som synes det er for kaldt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:57.