Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-19, 12:34   #11
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Det å bli overrasket over at såpass mange velger kosetøy/ullundertøy i en anledning som en selv er vant med er fest, er ikke det samme som å mene at folk bør dresse seg opp.

Hvis jeg er overrasket over at så få bruker pysj om natta (bare et eksempel, jeg bruker det ikke selv), så betyr ikke det at jeg mener at folk bør bruke nattøy. Bare at jeg trodde det var mer vanlig.

Men samtidig setter du det jo i sammenheng med respekt og omsorg for andre da, så det er jo tydeligvis ikke helt verdinøytralt.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:35.