Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ser du på hva andre kjøper i butikkene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-07, 13:58   #13
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ser du på hva andre kjøper i butikkene?

Både ja og nei. Det hender jeg legger merke til han/hun/de foran meg i køen ja. Jeg sliter selv med en smule overvekt og gjør mitt beste for at jeg skal klare å holde vekten nede. Så det har hendt jeg har undret når jeg ser ekstremt overvektige fylle handlekurven med feks 24 11/2 liters coca cola, mengder med potetgull og sjokolade. Er det så lurt når man knapt nok er 1,50 lang og nesten like bred? Og har problemer med å bevege seg over gulvet? Kan være en uvane som henger i fra jeg bodde langt pokker ute på landsbygda og jobbet i dagligvare butikk også. Og folk som måtte handle på krita fordi de ikke hadde penger til å kjøpe mat valgte å kjøpe kjeks og kaker, brus og potetgull i stedet for skikkelig mat dvs brød, middag til barna. Av og til undres jeg over andres valg. Folk jeg visste hadde skikkelig dårlig råd, som bevisst valgte det jeg kalle kosemat i stedet for vanlig matvarer.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:20.