|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valg
Jeg tror det øker tilslutningen deres hos folk som Jensen har brukt lang tid på å fjerne seg fra. Og at det vil få FrP til å bli et marginalt parti igjen på ganske kort tid - ikke nødvendigvis i oppslutning, men i distanse fra alle samarbeidspartnere. Forhåpentligvis går de fornuftige til H og de rabiate kommer fra Sp.
![]() |
#2 |
Leser
|
Lenke til oppslutning til FrP. Som jeg har sagt i hele tråden: Det er ikke mulig for de andre partiene å distansere seg fra FrP hvis de får høy nok oppslutning - dette er grunnen til at V og KrF har samarbeidet.
![]() |
#3 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valgMen det jeg sier er hvis de blir mer ekstreme, så kan flukten bli like stor som tilstrømningen, og da kan det bli mer aktuelt at de er et ubundet samarbeidsparti på vippen fra sak til sak.
![]() |
#4 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valgØkningen fra 2015 til 2016 kan jo ha en sammenheng med det Polyanna skriver:
![]() |
#5 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|