|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: NRK Valkyrien: lokasjoner?Den episoden ute i skauen med nøttepose og barnehage på tur var helt fantastisk.
|
|
|
|
#83 |
|
koko
|
Sv: NRK Valkyrien: lokasjoner?
Det har jeg også tenkt på, men lot det passere siden det er såpass mye annet som er usannsynlig og sprøtt også.
|
|
|
#84 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: NRK Valkyrien: lokasjoner?Mannen min og jeg hadde også en runde der vi forsøkte å spille overrasket over å se den andre igjen, og fant ut at vi nok bør unngå å fake død. Ingen av oss er så gode på sånt.
|
|
|
|
#85 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Grunnen til at hun ble kjørt til sykehuset og ikke legevakten var vel at hun hadde på seg en kjortel med sykehuset trykt på?
|
|
|
#87 |
|
bits and pieces
|
Må vel være pga pengene. Det er jo noen sinnsyke priser mener jeg
|
|
|
|
#90 |
|
|
Nei, de sjekka jo ikke under jakka? |
|
|
|
|
|
#93 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: NRK Valkyrien: lokasjoner?Alt som skjer medisinsk er jo usannsynlig lenge før hun reiser seg fra koma og vandrer avgårde. Måten de jobber på labben og tiden det tar å produsere antistoffer etc er veldig langt fra virkeligheten. Hele serien er langt fra virkeligheten, så at hun står opp og er frisk som en fisk er noe jeg synes er helt greit. I den serien.
|
|
|
#94 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Ja, det syns en lege jeg kjenner også. Han liker ikke andre legeserier, men i dette tilfelle så er det greit at det er litt galt. |
|
|
|
|
|
#95 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: NRK Valkyrien: lokasjoner?Jeg syns serien er spennende og bra, jeg, og hverken mer, eller mindre, urealistisk enn andre serier innen samme gren. Halve moroa er jo at det er helt villt.
|
|
|
#96 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: NRK Valkyrien: lokasjoner?Eg tenker motivasjonen til Leif er å bli sett, føle seg viktig.
|
|
|
|
#97 |
|
This is normal!
|
Sv: NRK Valkyrien: lokasjoner?Hvordan kan dere som bor i Oslo skrive her når dere har mistet strømmen og alt? Sitter dere i bunkersen med nødaggregat?
|
|
|
|
#98 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Oslofolk fikser alt.
|
|
|
#99 |
|
koko
|
Neida. Rundt leirbålet med peanøtter og selvsagt flust av ekstrabatteri som var ferdiglada og klare til pokemonjakt.
|
|
|
#100 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Ja, vi sitter på Ekebergåsen. Kanskje vi skal se til å holde oss fra hverandre så at vi ikke sprer smitte? Kom på at vi har en som er allergisk mot peanøtter her og posen har akkurat gått rundt. |
|
|
|
![]() |
|
|