Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

NRK Valkyrien: lokasjoner?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-17, 17:00   #81
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NRK Valkyrien: lokasjoner?

Den episoden ute i skauen med nøttepose og barnehage på tur var helt fantastisk.

Men jeg lurer på en ting:
Er det ikke lite sannsynlig at Vilma bare kunne reise seg opp og valse avgårde etter å ha ligget i koma så lenge? Musklene blir jo veldig fort svekket. Hun gikk jo mye lenger enn jeg klarer.

Gammel 06-02-17, 17:01   #82
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det stusset jeg også på, Niobe!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-17, 17:02   #83
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Den episoden ute i skauen med nøttepose og barnehage på tur var helt fantastisk.

Men jeg lurer på en ting:
Er det ikke lite sannsynlig at Vilma bare kunne reise seg opp og valse avgårde etter å ha ligget i koma så lenge? Musklene blir jo veldig fort svekket. Hun gikk jo mye lenger enn jeg klarer.

Det har jeg også tenkt på, men lot det passere siden det er såpass mye annet som er usannsynlig og sprøtt også.

Gammel 06-02-17, 17:03   #84
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen min og jeg hadde også en runde der vi forsøkte å spille overrasket over å se den andre igjen, og fant ut at vi nok bør unngå å fake død. Ingen av oss er så gode på sånt.

"Niobe! Er det virkelig deg!?"

Gammel 06-02-17, 23:03   #85
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

On the top of my head:

At Vilma ikke ble plukket opp av vekter eller politi før hun spydde på Delien, for eksempel. Og når Vilma hun først ble plukket opp av politiet og ikke kunne gjøre rede for seg og ikke hadde på noe særlig klær - at hun ikke ble kjørt rett til legevakten, for eksempel. Og hun legen på sykehuset som bare "jeg bare lukker denne døren og går og henter en annen lege jeg i stedet for å ringe vakt når jeg tror at det skjer hyss". Og i en tidlig episode, når han snuten (Per?) først hadde sittet og spanet utenfor leiligheten til hun legen og tok bilder av kompisen sin i politiuniform, og så ikke reagerte før han tilfeldigvis veltet noen papirer på skrivebordet sitt og så et bilde av samme kompis? (Leif)

Grunnen til at hun ble kjørt til sykehuset og ikke legevakten var vel at hun hadde på seg en kjortel med sykehuset trykt på?

Og Snuten Per reagerte jo med en gang han så Leif i politiuniform, vel? Han fulgte jo etter Leif, gjorde han ikke?

Det som virkelig ER problematisk, er at hun løper rundt 3 dager etter å ha ligger i koma. Vi snakker måneder med rehab, altså. Og dette ebolaviruset som plutselig ble helt usmittsomt etter at Ravn hadde overlevd? De kunne i det minste løpt hysterisk rundt og desinfisert stedet.

Det jeg synes er vanskelig å graspe, er Leifs motivasjon for selve klinikken. Jeg skjønner noiaen og dommedagsforberedelsene, men hvorfor er det viktig å ha akkurat klinikken? Er det bare need to belong?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-17, 23:05   #86
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Jeg har tenkt økonomisk motivasjon.

Gammel 06-02-17, 23:05   #87
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Grunnen til at hun ble kjørt til sykehuset og ikke legevakten var vel at hun hadde på seg en kjortel med sykehuset trykt på?

Og Snuten Per reagerte jo med en gang han så Leif i politiuniform, vel? Han fulgte jo etter Leif, gjorde han ikke?

Det som virkelig ER problematisk, er at hun løper rundt 3 dager etter å ha ligger i koma. Vi snakker måneder med rehab, altså. Og dette ebolaviruset som plutselig ble helt usmittsomt etter at Ravn hadde overlevd? De kunne i det minste løpt hysterisk rundt og desinfisert stedet.

Det jeg synes er vanskelig å graspe, er Leifs motivasjon for selve klinikken. Jeg skjønner noiaen og dommedagsforberedelsene, men hvorfor er det viktig å ha akkurat klinikken? Er det bare need to belong?

Må vel være pga pengene. Det er jo noen sinnsyke priser mener jeg

Gammel 06-02-17, 23:10   #88
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men hva skal man med penger når verden går under?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-17, 23:26   #89
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Standard

Det er et poeng. Men penger er penger.

Gammel 06-02-17, 23:55   #90
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, de sjekka jo ikke under jakka?

Gammel 06-02-17, 23:55   #91
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Bygge bunkers!

Gammel 07-02-17, 09:14   #92
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Bygge bunkers!

Gammel 07-02-17, 09:31   #93
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alt som skjer medisinsk er jo usannsynlig lenge før hun reiser seg fra koma og vandrer avgårde. Måten de jobber på labben og tiden det tar å produsere antistoffer etc er veldig langt fra virkeligheten. Hele serien er langt fra virkeligheten, så at hun står opp og er frisk som en fisk er noe jeg synes er helt greit. I den serien.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-17, 10:09   #94
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Alt som skjer medisinsk er jo usannsynlig lenge før hun reiser seg fra koma og vandrer avgårde. Måten de jobber på labben og tiden det tar å produsere antistoffer etc er veldig langt fra virkeligheten. Hele serien er langt fra virkeligheten, så at hun står opp og er frisk som en fisk er noe jeg synes er helt greit. I den serien.

Ja, det syns en lege jeg kjenner også. Han liker ikke andre legeserier, men i dette tilfelle så er det greit at det er litt galt.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-02-17, 10:16   #95
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns serien er spennende og bra, jeg, og hverken mer, eller mindre, urealistisk enn andre serier innen samme gren. Halve moroa er jo at det er helt villt.

Gammel 07-02-17, 10:51   #96
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg tenker motivasjonen til Leif er å bli sett, føle seg viktig.

Noko som vel kuliminerte litt i nest siste episode

Gammel 07-02-17, 10:57   #97
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan kan dere som bor i Oslo skrive her når dere har mistet strømmen og alt? Sitter dere i bunkersen med nødaggregat?

Gammel 07-02-17, 11:36   #98
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Hvordan kan dere som bor i Oslo skrive her når dere har mistet strømmen og alt? Sitter dere i bunkersen med nødaggregat?

Oslofolk fikser alt. (Også har de jo Leif.)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-17, 11:52   #99
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Neida. Rundt leirbålet med peanøtter og selvsagt flust av ekstrabatteri som var ferdiglada og klare til pokemonjakt.

Gammel 07-02-17, 12:12   #100
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Neida. Rundt leirbålet med peanøtter og selvsagt flust av ekstrabatteri som var ferdiglada og klare til pokemonjakt.

Ja, vi sitter på Ekebergåsen. Kanskje vi skal se til å holde oss fra hverandre så at vi ikke sprer smitte? Kom på at vi har en som er allergisk mot peanøtter her og posen har akkurat gått rundt.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:32.