Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva om Donald Trump blir president?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-17, 11:40   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Jeg avskriver ingen, Gaia, og jeg syns det er unødvendig å snakke om at jeg/vi "ikke har skjønt det" Jeg skjønner det veldig godt, og de argumentene du bruker har jeg også brukt. Jeg har bodd i fattig-USA, jeg har Trump-vennlige venner og jeg har ganske god innsikt i mekanismene. Jeg mener videoen forenkler og fordummer hele diskusjonen. Selvfølgelig handler dette om mennesker som føler at behovene deres ikke blir hørt og møtt, men hva som har gjort at man har kommet dit er mye mer sammensatt. Det er ikke bare arbeiderklassen som har stemt på Trump. Hvit middelklasse er også hans kjernevelgere.

Jeg er enig i at Hillary kjørte en valgkampstrategi som fungerte dårlig, og som ikke snakket med arbeiderklassen i det hele tatt. Sanders hadde nok hatt bedre grep om dem, men ikke den hvite middelklassen som syns Black Lives Matter begynner å bli ubehagelig. Ubehagelig for de hvite. Og vi kommer heller ikke bort i fra at dette også handler om at Clinton er kvinne. Som sagt: sammensatt.

Tallulah er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:08.