Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Drikkes det alkohol på julaften?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Drikkes det alkohol på julaften?
Nei 51 22,47%
Ja, de fleste tar seg et glass eller to 123 54,19%
Ja, men jeg og/eller min bedre halvdel gjør det ikke 38 16,74%
Annet (spesifiser gjerne) 10 4,41%
Julebrus, juleøl, julemust og brokkoli 5 2,20%
Deltakere: 227. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-17, 18:17   #1
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Drikkes det alkohol på julaften?

Jeg har ikke drukket noe i ferien, hverken julaften eller nyttårsaften. Jeg liker igrunn Farris bedre enn mye alkohol. Hadde jeg likt å drikke vin til fin mat, hadde jeg nok gjort det.

Jeg har tenkt mye på dette her. Jeg har flere ganger drukket en del på sommerferie, mens ungene stort sett har lekt med andre barn, og bare fått beskjed om å gå og legge seg utpå kvelden. Jeg har også ved et par anledninger vært såpass beruset at jeg er synlig annerledes for ungene.

Hvis jeg skal være sånn dønn ærlig med meg selv, tror jeg faktisk det er verre for ungene de gangene jeg eksploderer av småting, enten om det er pga dårlig søvn, lenge siden mat, PMS eller at jeg egentlig er sur på mannen/jobben/whatever, slik at jeg kjefter og roper uhemmet, enn at jeg smiler og ler litt ekstra en kveld innimellom.

Gammel 03-01-17, 08:30   #2
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Drikkes det alkohol på julaften?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg har ikke drukket noe i ferien, hverken julaften eller nyttårsaften. Jeg liker igrunn Farris bedre enn mye alkohol. Hadde jeg likt å drikke vin til fin mat, hadde jeg nok gjort det.

Jeg har tenkt mye på dette her. Jeg har flere ganger drukket en del på sommerferie, mens ungene stort sett har lekt med andre barn, og bare fått beskjed om å gå og legge seg utpå kvelden. Jeg har også ved et par anledninger vært såpass beruset at jeg er synlig annerledes for ungene.

Hvis jeg skal være sånn dønn ærlig med meg selv, tror jeg faktisk det er verre for ungene de gangene jeg eksploderer av småting, enten om det er pga dårlig søvn, lenge siden mat, PMS eller at jeg egentlig er sur på mannen/jobben/whatever, slik at jeg kjefter og roper uhemmet, enn at jeg smiler og ler litt ekstra en kveld innimellom.

Enig i dette.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:58.