|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøper dere gaver til voksne nevøer og nieser?
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Personlig pessimist
|
|
|
|
|
#63 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Selvsagt er alle tantebarn ekte. Jeg har bare ingen på min side så det er ca tusen år til de blir voksne siden de ikke fins... og jeg skulle gjerne hatt noen!
|
|
|
#64 |
|
Audacious
|
Sv: Kjøper dere gaver til voksne nevøer og nieser?Jeg har fem tantebarn fra 11-21, og kjøper til alle. De to eldste på 20 og 21 er hhv student og omreisende løsarbeider i Asia, og har jo strengt tatt større behov for en gave enn lillesøster på 11. Jeg tenker det endrer seg når de livssituasjonen deres er annerledes. Kanskje. Foreldrene mine gir sporadiske store gaver til nevøene sine, altså mine fettere. De har passert femti.
|
|
|
#65 |
|
ctrl+z
|
Sv: Kjøper dere gaver til voksne nevøer og nieser?Mine tantebarn er nærmest som barna mine, så jeg blir nok den gærne tanta som gir gaver til de runder femti (eller jeg blir dement og glemmer det). De er nå alle studenter og synes tilskudd fra onkel og tante er svært kjærkomment, både til bursdag og jul. Nevøen min sendte bilde fra tante-sponset øl i høst.
|
![]() |
|
|