Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Kjøper dere gaver til voksne nevøer og nieser?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-16, 20:22   #61
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøper dere gaver til voksne nevøer og nieser?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Jeg tenker på alle som ekte tantebarn uavhengig av om de er fra min eller mannen sin side, :

Noe annet blir litt rart, synes jeg. Altså- jeg sier ikke at jeg må kjøpe gaver til alle, men gitt at vi har en relasjon til tante- og onkelbarn, bør begge sider få gaver.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-16, 21:36   #62
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenker på alle som ekte tantebarn uavhengig av om de er fra min eller mannen sin side, så selv om jeg bare har et biologisk tantebarn har jeg fire totalt.

Jeg har jo egentlig ikke biologiske slektninger i det hele tatt, sett bort i fra de jeg produserer selv. Jeg skiller ikke mellom ekte og uekte, min søsters bonusbarn regnes også med som nevøer og nieser.

Gammel 11-12-16, 21:39   #63
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg tenker på alle som ekte tantebarn uavhengig av om de er fra min eller mannen sin side, så selv om jeg bare har et biologisk tantebarn har jeg fire totalt.

Selvsagt er alle tantebarn ekte. Jeg har bare ingen på min side så det er ca tusen år til de blir voksne siden de ikke fins... og jeg skulle gjerne hatt noen!

Mannen min har forøvrig helt crazy familieforhold med søsken og halvsøsken med mange konstellasjoner.

Jeg er såpass enkel at jeg gir gave til de vi har kontakt med.

Gammel 12-12-16, 08:36   #64
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fem tantebarn fra 11-21, og kjøper til alle. De to eldste på 20 og 21 er hhv student og omreisende løsarbeider i Asia, og har jo strengt tatt større behov for en gave enn lillesøster på 11. Jeg tenker det endrer seg når de livssituasjonen deres er annerledes. Kanskje. Foreldrene mine gir sporadiske store gaver til nevøene sine, altså mine fettere. De har passert femti.

Gammel 12-12-16, 09:34   #65
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mine tantebarn er nærmest som barna mine, så jeg blir nok den gærne tanta som gir gaver til de runder femti (eller jeg blir dement og glemmer det). De er nå alle studenter og synes tilskudd fra onkel og tante er svært kjærkomment, både til bursdag og jul. Nevøen min sendte bilde fra tante-sponset øl i høst.
Mannen er ikke deres biologiske onkel, men har kjent dem hele livet deres. Tror ikke noen kan få han til å tenke at han ikke er ekte onkel, gitt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:13.