Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Burger på Døgnvill, Tjuvholmen

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-16, 09:23   #19
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Burger på Døgnvill, Tjuvholmen

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Veldig enig; Døgnvill var bra det, men Kverneriet var bedre synes jeg. Og milkshakene så fantastiske ut, uten at jeg har smakt dem da.

Helt enig, Kverneriet er i en klasse for seg! Vel verdt å reise tvers over byen for. Ellers synes jeg Burger Bun på Sørenga, Døgnvill og Opland Burger & Steak har ekstraordinært digge burgere. Hva skjer på Torshov også. Munchies og Illegal er i samme liga, men der er det ikke så hyggelig å sitte, så det er mer sånn i farten-steder. TND er alltid bra, men de har mye på menyen som er bedre enn burgerne.

Friday's hører ikke til i dette selskapet i det hele tatt.

Og apropos, liksom: Jeg har endelig knukket søtpotetfries-koden [1], og kan nå lage fantastiske søtpotetfries hjemme.

[1] Dvs googlet meg frem til.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:11.