Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2017

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-16, 20:14   #11
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Opprinnelig lagt inn av Pesten, her.

Vurderer å lage maten selv. Tapas. Vi hadde voksenfest nå i april og 20 gjester.
Hjemme.
I 2017 blir vi flere ca 35 og har leid lokale.
Er det helt galskap å lage maten selv?

Gjester hjelper til med kaker så det er liksom bare hovedretten på en måte

Jeg laget tapas/koldtbord til 40 i fjor, tok en dag fri fra jobben og holdt på fra morgen til kveld. Mamma tok seg fri og hjalp meg. Mye av jobben er jo å legge på fat/pynte fat.
Usikker på om jeg gjør det samme nå i mai, men blir nok til det om det lar seg gjøre å få fredagen fri. Konf. på lørdag
Vi hadde en solid Harryhandel i forkant, med brusbokser, oster, kabonadedeig osv. Laget karbonader lenge før og frøys ned, ei venninne laget roastbeef av elg, ei annen laget minipaier med laks. Vi hadde enormt med mat og jeg elsker at det virkelig bugner på slike dager, da finner alle noe de både tåler og liker.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:54.