Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Når en forelder jobber på julekvelden

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-16, 21:03   #19
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når en forelder jobber på julekvelden

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Jeg sutrer ikke. Jeg bare trenger litt tid for å legge en plan.

Det er lov å sutre litt også. Julaften som eneste voksen når man gjerne ville hatt partneren der, er kjedelig. Lurt å legge en plan, at ikke julekvelden kommer som på kjerringa, og du blir helt paff når du plutselig skjønner at han skal jobbe julaften og du har sett for deg i månedsvis at han skulle være der.

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

(Hva jeg synes om turnusarbeid er en annen diskusjon. Selv om han redder liv på julaften mens resten av Norge sitter i sofaen )

Bedre trøst enn hos meg hvor gubben sitter i en gravemaskin mutters alene og knuser stein eller noe helt annet fullstendig meningsløst.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:14.