Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Når en forelder jobber på julekvelden

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-16, 20:47   #18
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når en forelder jobber på julekvelden

Takk for innspill og muntrasjon! Jeg skjønner jo at det er en del av pakken - og jeg sutrer ikke. Jeg bare trenger litt tid for å legge en plan. Det er heller ingen automatikk i at han slipper neste år selv om han jobber i år. (Hva jeg synes om turnusarbeid er en annen diskusjon. Selv om han redder liv på julaften mens resten av Norge sitter i sofaen )

Ungene er 8 og 11. De har vært oppe til midnatt før, men det er ikke alltid en god ide. Vi har ingen familie det er naturlig å feire med i nærheten og som sagt er det ikke et alternativ å reise vekk. Vi er gode på å kose oss "bare" vi fire - og vi skal nok klare det når mannen er på jobb også.

Foreløpig plan er svær julelunsj før han drar - lett men god middag og desserter uten han, film og godis for meg og ungene for så å starte gaveåpningen sent slik at han får blitt med på deler av den. Det er faktisk planene lille julaften som er verst å flytte på så den håper jeg han får byttet til dagvakt.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:05.