|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#281 |
|
heimføing
|
Sv: PlaydateJeg syns dere overreagerer. Hvordan skal vi få nye medlemmer her, når de blir mottatt på denne måten? Det er et diskusjonsforum, det kommer en ny bruker som har et problem hun vil diskutere, og dere kritiserer opp og ned og i mente. Troll sprekker av seg selv, så man trenger ikke dra frem troll-spekulasjoner bare fordi brukeren diskuterer på en annen måte enn vi er vant til. Skrivestil setter seg etterhvert som man blir husvarm. Scroll tilbake til deres egne første foruminnlegg og sjekk om det var noen "stil" på dem. |
|
|
|
|
|
#282 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: PlaydateNå er det jo faktisk ikke sånn at vi slenger ut følelser om troll veldig ofte da. |
|
|
|
|
|
#283 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Playdate
Enig, Anne. Jeg gjør i hvert fall ikke det.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#284 |
|
Aktiv
Medlem siden: Apr 2016
Hvor: Østlandet
![]() |
Sv: PlaydateTrodde et nettroll var en som slang stygge og støtende kommentarer - ikke en som var ny:- p |
|
|
|
|
|
#285 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Se her:
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#286 |
|
Vi har hatt nettroll her som har herjet i mange år uten at vi forstod det, men så kom det fram. Og vi har hatt nettroll som har vært lette å gjennomskue. Få som har vært stygge med støtende kommentarer. |
|
|
|
|
|
#288 |
|
Aktiv
![]() |
Takk for støtten, hjelper vel lite å si det men jeg er virkelig den jeg utgir meg for å Være. Får jo ikke bevist det, like lite som jeg vet hvem andre her er og om de er genuine. Kommer ikke til å fortsette nei, men det har ikke vært bortkastet. Fikk luftet problemstillingen, fikk gode råd -og understreket hvor viktig jeg mener det er og ikke avfeie magefølelsen i situasjoner som går på barnas sikkerhet. |
|
|
|
|
|
#289 |
|
can-jur
|
Sv: PlaydateHvorfor er det så jævla viktig om historien er genuin eller ikke?
|
|
|
|
#290 |
|
Tittel og tittel....
|
Dette er jeg veldig enig i. Jeg har som sagt tenkt tanke selv om dette var seriøst, men mest fordi vedkommende ikke deltok i noen andre tråder. Jeg syns problemstillingen er helt grei, og kan være viktig å diskutere.
|
|
|
|
#291 |
|
Sv: PlaydateI HI var det en helt grei problemstilling, men det som kommer etterpå klarer ikke jeg å ta seriøst i alle fall. |
|
|
|
|
|
#292 |
|
By the Sea
|
Sv: PlaydateNettroll er ikke problematiske i min verden om de ikke utnytter folk eller er til belastning. Denne tråden inneholder interessant tematikk og er nyttig i seg selv, helt uavhengig av hvem avsender er.
|
|
|
#293 |
|
Det er jeg tildels enig i. Og jeg var med helt til det startet med bilder og antydninger om at vedkommende far kunne være pedofil. |
|
|
|
|
|
#294 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: PlaydateJeg synes nettroll er problematiske fordi de ødelegger diskusjonsklimaet. Hvis man stadig er usikker på om noe er ekte eller ikke, så påvirker det i hvilken grad folk gidder å bidra i tråden. Ikke akkurat noe som vil gjøre et forum bedre.
|
|
|
|
|
#295 |
|
Aktiv
![]() |
Men hvordan I all verden mener du at jeg, som ikke er et nettroll, har ødelagt diskusjonsklimaet? |
|
|
|
|
|
#296 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Javel.
|
|
|
|
|
#297 |
|
heimføing
|
Sv: PlaydateJeg har laget en spinoff. |
|
|
|
|
|
#298 |
|
Kakemonster
|
Dette er et forum som har eksistert i mange år, så jo, mange her kjenner hverandre på ordentlig også. Uten at jeg er en av dem som kjenner pøbelsara, vet jeg at det er mange nok her som gjør det til at du ikke vinner noe på å peke på henne. Bare så det er helt klart.
|
|
|
|
#299 |
|
Aktiv
![]() |
Vinner noe å påpeke at hun ødelegger mer enn meg? Jeg vet ikke hvem hun er eller hvem som egentlig kjenner henne -så ut I fra mitt sted så kan vel så gjerne hun Være et troll. Og som en annen her påpekte, troll kan jo lure en i åresvis.. :- P |
|
|
|
|
|
#300 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Skjerp deg. Det er ikke OK å gå til gjentatte angrep på andre brukere.
|
|
|
![]() |
|
|