Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjerringsko - hva er det?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-16, 16:10   #1
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Etter å ha lest denne tråden ser jeg at jeg legger veldig lite merke til andres sko.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-16, 16:12   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Éowyn, her.

Etter å ha lest denne tråden ser jeg at jeg legger veldig lite merke til andres sko.

Jeg også! Jeg måtte en runde for å se på kollegene sine.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-16, 21:01   #3
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Éowyn, her.

Jeg studerte alle som gikk av på bussen idag, hvilket skotøy de hadde. Lite hvite joggesko, faktisk. Bergen.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-16, 21:02   #4
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sko er en ting jeg alltid studerer på undergrunnen i London. Mye forskjellig der!

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-16, 21:55   #5
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Sko er en ting jeg alltid studerer på undergrunnen i London. Mye forskjellig der!

Der sa du noe! Det tror jeg er det eneste stedet jeg faktisk studerer folks fottøy Engelskmenn er også så fascinerende lite opptatt av å ha sko som passer til årstiden. Og MYE sko som egentlig er altfor små, med tær og hæler hengende langt utenfor.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-16, 22:04   #6
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Der sa du noe! Det tror jeg er det eneste stedet jeg faktisk studerer folks fottøy Engelskmenn er også så fascinerende lite opptatt av å ha sko som passer til årstiden. Og MYE sko som egentlig er altfor små, med tær og hæler hengende langt utenfor.

Det gjelder klær også.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-16, 18:23   #7
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ikke lest tråden etter at jeg selv skrev innlegg - og har i dag kjøpt BÅDE hvite NB joggesko og TOMS i skinn, uten å ha fått med meg at det var kjerringsko

Gammel 23-04-16, 18:50   #8
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Har ikke lest tråden etter at jeg selv skrev innlegg - og har i dag kjøpt BÅDE hvite NB joggesko og TOMS i skinn, uten å ha fått med meg at det var kjerringsko

Det er ikke kjerring med mindre du bruker det til skjørt. Ja, unntatt hvis du er under 30 år, da kan du bruke det til skjørt uten å være kjerring. Kort oppsummert.

Men det viser seg, når man leser tråden, at de fleste likevel bruker joggesko til skjørt, selv om de er over 30, og/eller synes det er greit, enten det defineres som kjerring eller ikke.

Ja, og noen er kjerring fordi de synes at joggesko til kjole er kjerring. For å gjøre forvirringen komplett.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:34.