Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjerringsko - hva er det?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-16, 11:42   #421
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjerringsko - hva er det?

Jeg kan glede dere alle med at også Birckenstocks kommer i den trendy hvitfargen som har vært regjerende de siste sesongene:

Gammel 20-04-16, 11:43   #422
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Det er jo ikke så rart - de må jo ha sokker, stakkars. Noe annet ville være brudd på hygienereglene.

Vel, sykehuspersonell har (i alle fall hadde) en hang til festlige sokker - så slike "tåsokker" kan jo funke om man på død og liv vil ha slike med tutt mellom tærne.

(jeg har og slike - dog er de i sølv)

Gammel 20-04-16, 11:43   #423
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For den mer lekne:

Wannabe gladiators:

Gammel 20-04-16, 11:44   #424
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De tradisjonelle Birkenstock'ene med to stropper over foten er hvertfall ikke fremmed fottøy i sykehusgangene jeg har frekventert.

Og heter ikke merket "Birkenstock Ortopediske" eller noe sånn? Før ble de jo bare solgt på sånne helsebutikker.

Gammel 20-04-16, 11:45   #425
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det virkelig noe å bli deppa eller stressa over? Birkenstock er vel i utgangspunktet lagd for helsepersonell, og så kom det noen bling-utgaver som slo an utenfor sykehuskorridorene. So what?

:skjønneringenting:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-16, 11:45   #426
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Vel, sykehuspersonell har (i alle fall hadde) en hang til festlige sokker - så slike "tåsokker" kan jo funke om man på død og liv vil ha slike med tutt mellom tærne.

Poeng, Che!

Gammel 20-04-16, 11:47   #427
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det betyr virkelig ingenting.

Jeg er nesten redd for å si det, i tilfelle noen her får hjertestans (ville vært fryktelig ironisk om det ikke var meg), men jeg har sågar et par Crocs fremdeles. Brukes riktignok nesten bare på camping, men likevel. Helt skamløst.

Gammel 20-04-16, 11:47   #428
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Det er jo helsesko, men det var også the shit sommeren 2014:

Gammel 20-04-16, 11:48   #429
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Se, de kommer i ulike varianter! Needless to say, det er selvfølgelig den modellen for "den lekne" spreke 45 åringen jeg vil ha. Og jammen skal jeg ha hvite Birkenstock om jeg ikke kjøper hvite joggesko!

Gammel 20-04-16, 11:51   #430
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Men Birkenstock har jo vært i xx antall år. Tror jeg har gått med de sandalene på bilde i minst 15 år. For meg er det STOR forskjell på Birkenstock sandaler og Ecco - men igjen, jeg innrømmer gjerne at jeg har "kjerringstil". Ingen som vil utfordre meg på det nå.

Gammel 20-04-16, 11:53   #431
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også Crocs! : skamløs: Fantastiske når jeg skal følge barna på svømming, da slipper jeg å ta av meg strømpebukser (som med habaineros).

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-16, 11:53   #432
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Hva er den store forskjellen på Birkenstock og Ecco?

Gammel 20-04-16, 11:54   #433
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg har også Crocs! : skamløs: Fantastiske når jeg skal følge barna på svømming, da slipper jeg å ta av meg strømpebukser (som med habaineros).

Crocs er helt uslåelige når man må tisse midt på natten, og skal finne skotøy i bekmørkt telt. I den typen uten hull på sidene, så blir man ikke en gang fuktig i duggvått gress.

Gammel 20-04-16, 11:58   #434
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Hva er den store forskjellen på Birkenstock og Ecco?

Det er bare en C i Birkenstock.

Gammel 20-04-16, 11:59   #435
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Ja, nettopp! Er jo egentlig enig og som jeg også sa og er helt enig i er alt avhengig av stil og personlighet. Min beste venninne er 54 og kan fint ha både Converse og hvite Nikes. Jeg derimot er overhode ikke typen til å gå med hva jeg vil og har en altfor "kjerringaktig" stil i utgangspunktet, da blir det bare "kleint". Og jeg hverken kan eller vil være type mor som går rundt med samme klær som tenåringen, virkelig ikke!

Slapp av, jeg er 50 og har hvite joggesko. Og mange andre.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-16, 12:00   #436
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det er bare en C i Birkenstock.

Ah. Selvsagt. Sånn sett er Crocs og Ecco mer like. Jeg begynner å få taket på disse skogreiene!

Gammel 20-04-16, 12:01   #437
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selvfølgelig har de vent seg til voksne folk i hvite sko, det betyr ikke at jeg ønsker å gå i samme sko som dattera mi.

Nei, det er jo greit. Men du vil jo ha hvite sko, så da syns jeg du skal kjøpe det. Det er masse damer på din alderpå løkka med sånne.

Dessuten er de jeg har gått med røde Birkenstock. Disse gikk jeg også med i mine glade unge tredveårene. Og jeg har aldri sett helsepersonell gå i disse ... så det så :litt snurt kjenner jeg:

Nei, Birckenstock Gizeh er vel den ultimate tyske hipiesandalen. Den er til og med oppkalt etter nordafrika. For ordens skyld, jeg har både den klassiske sandalen og gizeh med feste mellom tåa. I tillegg til Nike airmax /(dog ikke hvite), converse og vans. Hilsen kvinne (snart 42).

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-16, 12:04   #438
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Denne tråden er veldig merkelig. :fascinert:

Veldig

Melder meg inn i gjengen som ikke har hørt om aldersgrense på hvite joggesko, ikke bryr seg om hva fjortiser eller ungene bruker og ellers synes for mange tenker på hva "folk synes".
Synes jeg ser dagen da mine barn får bestemme hva jeg har på meg komme (har 19-åring, 17-åring og 11-åringer, så problemstillingen kunne ha vært der).
Og Birkenstock er vitterlig 2 ting: helsearbeidersko + trendskoa fra 2014 og 15 (men ikke i år, tror jeg?)

Sist redigert av Snippa : 20-04-16 kl 12:05. Årsak: ..
Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-16, 12:05   #439
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Jeg går for det meste i høyhælte sko, og har to gutter. Jeg håper i grunn vi ikke kommer til å krangle om bruksretten til skoene mine noen gang. Men man vet jo aldri.

Gammel 20-04-16, 12:06   #440
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ah. Selvsagt. Sånn sett er Crocs og Ecco mer like. Jeg begynner å få taket på disse skogreiene!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:49.