Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor fornøyd hadde du blitt?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-16, 17:40   #8
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor fornøyd hadde du blitt?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Det virker på meg som om mange tar dette svært alvorlig, at de ville blitt såret, lei seg, sur, skuffet, ikke ville følt seg sett, verdsatt m.m. Men jeg håper du har rett, og at de fleste ville vært voksne nok til å ta det med en god porsjon humor.

Jeg tror du leser litt vrangt? Jeg synes det er tydelig at de fleste ser humoren i det, og "hevn"-forslagene er stort sett tydelig ment som spøk. Synes jeg.

Og om man er en person som ikke bryr seg om gaver, og ikke legger så mye i det selv, så tror jeg ikke man har rette forutsetningene for å forstå den type skuffelse. Jeg tror sånn sett man kunne hatt utbytte av å sette seg inn i forskjellige måter å uttrykke kjærlighet på. Jeg bryr meg katta om fysisk nærhet, så jeg kunne gått inn med samme "Å, seriøst, er det noe å bry seg om?"-holdningen i en tråd om manglende fysiske kjærtegn, men da tror jeg reaksjonen hadde blitt en ganske annen. For jeg har forstått at den type kjærlighet er langt viktigere for mange andre enn det er for meg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:49.