Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2017

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-16, 18:20   #11
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Ikke stort mer enn en bursdagsfeiring, sier du, men klærne er vel annerledes (både for konfirmanten og foreldrene), formelle invitasjoner, bordpynt osv. Alt det der er ikke vanlig i bursdager jeg er vant med.

Og etterpå skal det vel sendes ut takkekort?

Men sånt er da enkelt og kan fikses kjapt?
Invitasjonskort fås kjøpt, servietter og duker har de på KID og jysk, dresser og kjoler på klesbutikk og takkekort er som å fikse julekort.

Er jeg helt unormal som tenker at dette er lettvint å ordne?
Jeg er ikke dillete anlagt og legger ikke sjela i å finne temafarger og designe kort. Det gjør ikke mannen eller sønnen heller.
Det som krever litt er å planlegge mat, men det er som en bursdagsfeiring.

Guava er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:16.