Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Ord og uttrykk jeg virkelig hater

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-16, 20:52   #1
Anikka
Snøavhengig

Anikka sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: Ord og uttrykk jeg virkelig hater

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Flisespikkeriet er nettopp beregnet på at folk skal kunne irritere seg over (eller henge seg opp i) ting som i den store sammenhengen sees på som småting. Så dette er helt riktig sted å ha en slik tråd.

Joda. Stedet er sikkert velvalgt. Men må innrømme at kombinasjonen flisespikkeri /'uttrykk jeg virkelig hater' er en smule selvmotsigende i mitt hode. Og om ikke annet kan jeg glede meg over alt jeg slipper bruke energi på å irritere meg over.

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-16, 21:15   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anikka, her.

Joda. Stedet er sikkert velvalgt. Men må innrømme at kombinasjonen flisespikkeri /'uttrykk jeg virkelig hater' er en smule selvmotsigende i mitt hode. Og om ikke annet kan jeg glede meg over alt jeg slipper bruke energi på å irritere meg over.

Og så er det greit å huske at FP ikke er en person. det skulle tatt seg ut - vedkommende ville jo vært gjennomsur og helt nevrotisk, stakkar.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-16, 22:18   #3
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Det gir ingen mening.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:27.