|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Blir du påvirka av prisen på smågodt? | |||
| Eg handle aldri smågodt uansett |
|
43 | 23,12% |
| Eg kjøpe mindre når det er billig |
|
8 | 4,30% |
| Eg kjøpe den mengda eg likevel kjøpe |
|
77 | 41,40% |
| Eg kjøpe meir smågodt |
|
58 | 31,18% |
| Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?
|
|
|
#122 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?Også irriterer det meg veldig at mine unger ikke får kjøpt sitt vanlige lørdagsgodt i morgen, på butikken vi pleier å handle, fordi det er utsolgt pga hamstring. |
|
|
|
|
|
#123 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?Kjøper ikke smågodt.
|
|
|
#124 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?Fasiten viser at jeg ikke påvirkes av prisen, men mye av praten: jeg handlet på full pris på meny tidligere i dag.
|
|
|
#126 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?Jeg var innom Kiwi i dag, annet ærend, men smågodthyllen var tom! Det var helt rart og merkelig å se.
|
|
|
#127 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?Tenkte på denne tråden da jeg fikk denne i news feeden på FB i dag:
|
|
|
#128 |
|
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?Vi har fem unger, og det koster litt å fylle såpass mange påskeegg. Derfor har jeg kjøpt en svær, full pose med smågodt som ligger klar nede i klesskapet.
|
|
|
#129 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?Mannen har visst handlet en god dose. |
|
|
|
|
|
#130 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?Det var tomt hos oss også. Bare igjen noe rusk og lakris som ingen ville ha. Naboen kunne melde om vill hamstring av smågodt i dag. Det var masse annet superbillig også. Vi fikk da nok billig godteri selv om de var tom for smågodt. Og billige egg og snøfrisk.
|
|
|
#131 |
|
Borte
|
Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?
Haha, det gjorde jeg også faktisk.
|
|
|
#133 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?Jeg blei faktisk litt påvirka likevel - da jeg nærma meg godtehyllene og så det var 1) utplukka og 2) ville tilstander til tross for dette, så bestemte jeg at melkesjokolade og seigmenn fikk bli ukas lørdagsgodt.
— Roald Dahl, Matilda Sist redigert av Matilda : 12-03-16 kl 23:55. |
|
|
|
|
|
#134 |
|
Kakemonster
|
Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?På vår lokale Rema var det innført grense på 2 kg pr kunde, og de selger ikke hele bokser. Dermed var det greit mye igjen der, så ungene fikk smågodt i dag, men vanlig mengde (10 biter hver). Så fylte jeg en pose med sånt som jeg og mannen liker, pakket det i plastpose (usikker på om jeg er takknemlig for det tipset..
|
|
|
|
#135 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?Eldstemann sier at medelevene på ungdomsskolen omtrent ikke prater om annet, og alle styrter av gårde for å storhandle etter skolen. Han syns det er skikkelig dustete, og uansett ikke verdt pengene, gnialusa.
|
|
|
#136 |
|
Rockesøster
|
Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?Jeg var på Coop i dag, og folk er søren meg gale. Masse griseri på gulvet, nevling i godterihyller og generelt trasig oppførsel. Æsj.
|
|
|
#137 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?Handlet på Coop Extra i dag. Så og si tomt der i dag, men jeg fant noe som barna fikk til lørdagsgodt. Folk må ha handlet enorme mengder, for da jeg var der forleden var det godt utvalg. Men i dag var altså planen kun mat og lørdagsgodt, så helt OK for vår del.
|
|
|
#139 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?Litt vanskelig å bli påvirket da det var rensket på butikken og bare æsj godteri igjen
|
|
|
|
#140 |
|
lettere utlada
|
Sv: Blir du påvirka av prisen på smågodt?Jeg har kjøpt smågodt til påskeeggene (ungenes, svigerfar og svigerinnes og min mams sitt).
|
![]() |
|
|