Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor i løypa er du en tilfeldig hverdagsettermiddag kl. 17:30?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-16, 15:00   #17
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i løypa er du en tilfeldig hverdagsettermiddag kl. 17:30?

Sitat:

Noen ganger tenker jeg at det hadde vært herlig med jobb "på gulvet" i industrien, slik mannen min har. Han har ikke jobb-mail, ser ikke en eneste pc i løpet av arbeidsdagen, og når klokka er slagen, drar han hjem og tenker ikke på jobb før han møter opp neste gang.

Jeg lurer nesten på om alle de som føler de må jobbe om kvelden, egentlig må det? Da mener jeg ikke de som har faktiske lederstillinger, men andre typer jobber. Eller er det bare jeg som har "kontorjobb" og ikke trenger å ta den med hjem, hvis jeg ikke vil? (og det vil jeg som oftest ikke).

Jeg har jobbmail på phonen og registrerer som oftest at det kommer epost etter arbeidstid (som er klokka 16), men jeg føler intet press på å lese dem før neste dag, og ihvertfall ikke svare på dem før. Tenker bare at "her er det en som jobber seint, ja" og så fortsetter jeg med fritida mi.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:28.