Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor i løypa er du en tilfeldig hverdagsettermiddag kl. 17:30?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-16, 22:45   #141
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i løypa er du en tilfeldig hverdagsettermiddag kl. 17:30?

Det er vel typisk da maten kommer på bordet (litt avhengig av fritidsaktiviteter). Og hvis det er jeg som har laget den, har jeg også pint den ikke-selvgående ungen gjennom leksene (den andre svosjer gjennom alt på mandag helt uoppfordret).

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-16, 22:57   #142
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg SKJØNNER ikke hvordan Folk Flest får til å spise middag så tidlig.

Mannen min jobber skift, så enten har han fri, jobbet natt (sover til 14.30), jobbet formiddag (ferdig 14.00) eller jobber ettermiddag (begynner 14.00 og jeg lager middag).

Selv er jeg ferdig 15.30 så og si hver dag, og da passer det fint at han har middagen klar når klokka er slagen 16 og jeg har kommet inn døra.

På torsdager begynner balletten til jentene 16.10, og dermed spiser de tidligere og jeg spiser alene når jeg kommer fra jobb, eller mannen og jeg spiser sammen senere på ettermiddagen. Akkurat i dag avspaserte jeg pga kveldskurs, så da klokka var 17.30 hadde jeg både sovet en liten lur, spist middag, ryddet kjøkkenet, vært med jentene på ballett, kjørt den ene videre til korps, OG vasket bilen.

Gammel 19-02-16, 00:12   #143
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Hvor i løypa er du en tilfeldig hverdagsettermiddag kl.17:30?

Enten sitter vi og spiser, eller så er vi ferdige. Lekser er gjort. Storesøster har trening fra 17 til 18 to dager i uka. Avhengig av logistikken spiser vi enten før eller etter.

Vel, mine barn er 3 og 7, så de må leveres og hentes i barnehage og på SFO, og det har vi ingen andre til å gjøre. Leksemengden i 1. klasse er ikke all verdens, så den kan glatt være unnagjort for hele uka på mandag. Vi togpendler begge to, og med få avganger som ikke alltid er i rute er det uaktuelt for den som skal hente å ta noe senere tog hjem enn det som er framme rett før klokka fire. Den som begynner på jobb sist leverer, den som slutter først henter. Jeg jobber kun på dagtid, men med varierende start- og sluttid. Mannen jobber turnus. Vi har ukemeny, og handler aldri på hjemveien.
Jeg tror veldig mye handler om hva slags jobb man har. Våre jobber kan kun utføres på jobb. Hjemmekontor finnes ikke. Ikke flexitid heller. Vi kan bytte vakter, men det er det.

Gammel 19-02-16, 01:10   #144
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor i løypa er du en tilfeldig hverdagsettermiddag kl.17:30?

Det er litt morsomt, dette med middagstider, hvor forskjellig det kan være. Vi har et vennepar i Sveits, med barn på alder med våre, som vi har vært mye på ferie sammen med blant annet. Vi er veldig like i ett og alt, interesser og preferanser i forhold til reisemål, opplevelser etc, og går utrolig godt sammen. Har noenlunde samme vaner når det gjelder det meste. Den eneste forskjellen som har noen praktisk betydning er dette med middager. Der har vi kommet til et slags kompromiss, som funker sånn noenlunde. Vi har middag sånn rundt kl 18, slik at vi tar en litt sen middag, og de tar en litt tidlig middag. Men problemet oppstår da i forhold til det med kveldsmat, som er en veldig inngrodd vane hos mine, men som ikke finnes i Sveits. Så når kveldsstellet er i gang, og ungene deres (sikkert litt småsultne, pga den tidlige middagen) begynner og skal pusse tenner, begynner mine barn (av vane, mer enn av at de er så veldig sultne, de har jo spist så sen middag ) å mase om brødskiver. Og da vil jo selvsagt de sveitsiske barna også ha mat. Foreldrene sukker litt oppgitt og sier "ok, her ta litt frukt og en ostebit da, også går du og pusser tennene". Det verste er at vi har miljøskadd de stakkars ungene deres, for etter at vi ferierte sammen sist gang maser visstnok ungene deres stadig vekk på "kveldsmat", da vil de ha en yoghurt, litt brød etc (som egentlig, i deres hode, er frokost) før de går og legger seg - sannsynligvis mest for å drøye leggetida. De kaller måltidet ved det norske ordet "kveldsmat".

Gammel 19-02-16, 01:52   #145
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har begge flexitid. Mannen har lengst reisevei og siden det er rift om pendlerparkeringsplassene drar han alltid tidlig på jobb, han er vel på jobb ca07. Så drar han hjem kl 15 og henter ungene i bhg ca 16. Jeg leverer stort sett alltid, rundt 07:50, så jobber jeg fra 8-15:45 og er hjemme til 16. Jeg har kort vei til jobb.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-16, 09:46   #146
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Etter å ha gitt begge ungene fjordlandsgrøt, og sendt avgårde yngste på fotball, la jeg meg på sofaen en stund. Det er typisk for nesten alle torsdagene.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-16, 10:27   #147
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

En typisk hverdagsettermiddag er vi kl 17:30 ferdig med både middag og lekser. (Har 2.klassing, så leksene går på under 30 min.) Så da ligger vi enten henslengt i sofaen, pappa'n og Lillebror leker på rommet eller ungene leker/tar livet av hverandre.

I går f.eks, var vi ferdig med middag rett over kl 16. Så klokka 17:30 satt vi i sofaen, ungene la fra seg ipadene etter litt spilletid, mamma kom innom så vi tok en kaffe og spiste frukt.
Ungene var slitne etter at begge hadde hatt utedag, og både jeg og pappa'n hadde startet tidlig på jobb, så de la seg også tidlig.

Jeg starter alt fra 07-09, og mannen starter på jobb 07. Hvis han må levere ungene, starter han 7.30-7.45. Én av oss er stort sett ferdig enten 14.30 eller 15, så ungene blir hentet tidlig. Liten by, korte avstander osv gjør at logostikken er liten, da. Jeg har 15 min å gå fra jobb, og mannen kjører firmabilen og har alt fra 2 min hjem til max 30 min.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-16, 11:37   #148
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men er det sånn at han får tilbakemeldinger/svar på mail som haster og slikt på de tidspunktene? Eller har han en jobb hvor det ikke er en del av greia?

Jeg er oppriktig nysgjerrig, for jeg skulle veldig gjerne funnet en måte å få unna flere jobbetimer på mer familievennlige tidspunkter.

Jeg vet ikke i hvor stor grad det å begynne tidlig på jobb er familievennlig, det krever i alle fall at man har noen som fisker morgenlogistikken om man har små barn.

Jeg har ordnet meg til med fleksitid og er alltid på jobb mellom 06.30 og 07.00. De rolige timene på morgenen (alene, ingen andre gidder å starte så tidlig) er magisk og utrolig effektive. Jeg får gjort mye mer på 2-3 alenetimer på morgenen enn resten av dagen føler jeg.
Etter ekstremt søvntrøbbel for et par år siden har jeg også lagt noen regler for meg selv (og som de jeg samhandler med også må følge. ) og det er at jeg kan gjerne lese en mail etter jobb, men svarer ikke på den dersom det ikke er strengt nødvendig. Jeg stenger også ned jobbpc senest 22.30. Det har i alle fall hjulpet meg kraftig i forhold til å få litt mer privattid, og ikke jobbtid døgnet rundt.
I enkelte perioder må jeg selvfølgelig jobbet døgnet rundt, men å grensesette meg selv, samt å starte tidlig har i alle fall gitt meg bedre dager.

Gammel 19-02-16, 11:46   #149
Mistral
Fluctuat nec mergitur

Mistral sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
Mistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populær
Standard

En typisk hverdagsettermiddag kl 17.30 har jeg fortsatt mellom en halv og halvannen time igjen på kontoret. Poden har forhåpentligvis unnagjort leksene, hjulpet av mannen som har hjemmekontor.

Jeg drar fra kontoret en gang mellom 18 og 19, og har en times reisevei før jeg begynner med middagen, som i beste fall kommer på bordet kl 20.

Men etter 15 år har jeg funnet ut at dette gidder jeg ikke mer, så nå er det bare seks uker igjen før det blir en ny hverdag. Og jeg skal aldri mer jobbe i en bedrift med hovedkontor på den amerikanske vestkysten.

Mistral er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-16, 11:51   #150
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det høres både helt vidunderlig og helt forferdelig ut på en gang.

Jeg har alltid tenkt at hodet mitt fungerer best om kvelden, og jobber heller utover natten ennå begynne, eh, midt på natten. Kanskje det kunne vært interessant å prøve å snu om? Som et forsøk? Begynne kl. 06 hver morgen i et par uker?

Mannen min jobber fra 6.30 til 15. Han er A-menneske (), og synes det fungerer ypperlig. Da jobber han faktisk inn 30 minutt hver dag, som blir til en del avspasering.

Gammel 19-02-16, 11:59   #151
Linella
Erfaren

Linella sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

1730 er vi som regel akkurat ferdige med å spise middag (dvs. mannen er som regel ikke hjemme ennå, men resten av gjengen). Barna er stort sett ferdige med leksene på den tiden. Mye gjøres på leksehjelp, resten helst med en gang de kommer hjem. Vi har lite organiserte aktiviteter på ettermiddagene, og det som er begynner stort sett senere på kvelden.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-16, 12:32   #152
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her hjemme har jeg så vidt kommet inn døren da. Mannen jobber enten like lenge som meg på dagen, eller kveldsskift. Ene guttungen har piano en gang i uken som ikke begynner før 19:30, andre guttungen har tre treninger i uken som begynner mellom 16 og 17:15. (Men han kommer seg til og stort sett fra selv, velsignede ungen.)

Vi spiser middag stort sett rundt kl 20. Slipper å styre med kveldsmat, da.

Man rekker det om man er på jobb i 8 timer, har flexitid og det er relativt kort mellom hjem - skole og jobb. Hun som har tre dager med fritidssysler tar ansvar selv og hjelper der det trengs. Hun som må hjelpes med alt får bare lov til å ha en ting på fritiden.

Jeg begynner på jobb ca. halv åtte og er hjemme ca kvart over fire en vanlig ettermiddag.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-16, 12:38   #153
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg vet ikke i hvor stor grad det å begynne tidlig på jobb er familievennlig, det krever i alle fall at man har noen som fisker morgenlogistikken om man har små barn.

Mannen kan fiske det lille barnet.

(Hun har sin ene "ordentlige" soveperiode mellom kl. 06 og 08. Gærne barnet.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-16, 12:52   #154
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen kan fiske det lille barnet.

(Hun har sin ene "ordentlige" soveperiode mellom kl. 06 og 08. Gærne barnet.)

Haha, fnis.
Om du har en mann som fiKser morgengreiene med barn anbefaler jeg på det sterkeste å prøve ut å ha god alene-på-jobb-tid på morgenkvisten.

Gammel 19-02-16, 12:59   #155
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Det funker her fordi jeg kan ta morgenlogistikken alene med alle ungene og bikkja og det som ellers måtte fikses, og hvis han har stort trøkk på jobb starter han enda tidligere en periode til han får henta seg inn. Sånn får han også avspasert de fleste romjuler, påskedager, høst- og vinterferier, ulempen er at han stadig vekk bare ser halve filmer når vi skal ha kosetid etter ungenes leggetid da, selv om han også som regel har sovet en times tid samtidig som han la de yngste.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-16, 13:22   #156
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi er ferdige med middag og lekser og har en rolig stund som regel. Innimellom går barna på en aktivitet de må følges til, men som oftest går de lei etter noen ganger og slutter... dermed er vi mye hjemme. Helt greit i grunnen med min rygg.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-16, 13:33   #157
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lurer forresten litt på hvilken situasjon som utløste dette spørsmålet.

Gammel 19-02-16, 13:44   #158
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har hatt en sånn sjef, og likte det ikke. "Dette må være klart på morgenkvisten." avsendt kl 01.15 funker ikke helt i min verden.

Haha, jeg har fått kommentarer fra hjelpeapperatet rundt oss at jeg sender mailer på sære tidspunkt.
Men hey, sitter jeg oppe kl 02 og venter på at en eller annen unge skal sovne igjen, så er det da mye bedre å bruke den tiden til å skrive den mailen, ettersom jeg da kommer på at det skal gjøres. *ler*

(Ikke helt jobb, jeg vet. Men er ikke mange dagene siden jeg fikk en forferdet telefon fra læreren til guttugen med "sover du ALDRI?" Joda, jeg gjør det. Bare i rykk og napp. )

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-16, 13:45   #159
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg lurer forresten litt på hvilken situasjon som utløste dette spørsmålet.

Bare en bursdag som begynte 1730 på en hverdag, (og jeg synes det er flott med bursdager uansett og mener IKKE at man skal la være å arrangere i hverdager og HVER ENESTE DISCLAIMER I BOKA!), hvor moren som tok i mot kommenterte at vi var de første som leverte, og "det er kanskje litt vanskelig rett etter middagstid!", hvor jeg falt litt ut fordi jeg hadde stressa som bare pokkern for å rekke hjem fra jobb i tide for å få skysset av gårde gutten, og ikke engang hadde tenkt på middag. Og fikk litt "ooops, han burde kanskje ha spist ordentlig middag først? Jeg håper han har tatt seg en skive!"-panikk.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-16, 13:49   #160
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om man arrangerer en bursdag 1730, må man da servere middag?
Start kl 17 er forøvrig helt vanlig her. Men med mat da.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:29.