Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Når man ikke har æ, ø og å på tastaturet - hva syns du er lettest å lese?

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Se resultatene: Hva syns du er mest lettlest?
æ som a (eventuelt ae), å som a, ø som o 39 52,00%
æ som ae, å som aa, ø som oe 29 38,67%
Spiller ikke noen rolle eller bryr meg ikke. 7 9,33%
Deltakere: 75. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-07, 11:57   #17
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når man ikke har æ, æ og å på tastaturet - hva syns du er lettest å lese?

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Lese hele: ja. Ta med hele: nei. Jeg tar bort det jeg mener ikke er relevant for mitt svar, så vises det bedre hva jeg svarer på også. Noen ganger blir det feil pga. misforståelser.

Ja. Jeg skjønner nå at det var det du mente. Det skjønte jeg ikke i sted, fordi jeg mener at det er helt motsatt. Hvis jeg ser på tastaturet når jeg skriver blir det vanskelig å bytte tastaturoppsett fordi ting ikke er der det står på tastene, men hvis jeg derimot ikke ser på tastaturet kan jeg enkelt bytte oppsett. Da trenger jeg bare å vite hvor det jeg har bruk for er i de forskjellige oppsettene jeg bruker.

Ben "|@$&/()[]{}"+-'=\:;<>^~* f.eks" Murphy

Jeg ville bare frem til at det ble en misforstaaelse sist.

Jeg skjönner ikke hvordan en som skriver skikkelig touch og har höy skrivehastighet ikke vil bli vesentlig hindret av at tegn og bokstaver noen ganger er her og noen ganger der, men det er meget mulig at jeg ikke er like flink som det du er.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:00.