Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Barnebursdag - en inkluderingsarena eller en fest tilpasset bursdagsbarnet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-15, 12:25   #11
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnebursdag - en inkluderingsarena eller en fest tilpasset bursdagsbarnet?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Det ideelle ville vel være å gjøre noe med det som gjør at det er noen barn som aldri vil bli invitert i bursdag. : slår inn åpne dører:

Og da hjelper det sikkert at vi som har anledning også utenom bursdager inkluderer de barna som gjerne blir oppfattet som slitsomme eller vanskelige og de barna som har foreldre som er rare/skumle/fulle/slitsomme/etc også, og ikke minst, faktisk inkluderer de foreldrene også.

Jeg tror ikke det er bare stas å bli invitert i en og annen bursdag dersom du aldri blir invitert med på noe annet. Eller får med deg at de andre mødrene aldri snakker til moren din.

Men altså.... :hjertebank: : pustermednesen:

Når din egen unge heller vil AVLYSE bursdagen enn å inkludere de to plageåndene som etter mange års utrettelig utpsyking endelig har oppnådd å få ungen frynsete og usikker, sorry, da kan inkluderingen ryke og reise. Ikke har jeg er fnugg av medlidenhet for foreldrene ned skylapper heller. Sorry, som man reder ligger mann, og konsekvenser av egen adferd må læres før eller siden.

Jeg sier ikke at det ikke er synd på dem. Men det er ikke min unges jobb å fikse dem, og heller ikke ofre sin etterlengtede bursdagsfeiring på veien.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:35.