Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

"Tårnfrid" fratatt omsorgen for sitt barn

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-07, 16:18   #11
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Tårnfrid" fratatt omsorgen for sitt barn

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Nei, det er ingen forskjell om man dyrker seg selv ved å jobbe mye, eller ved å trene, eller shoppe. Poenget er hvordan man prioriterer. Hvorfor man velger bort tid med barna har ikke noe å si. Det er da innlysende. Det virker som noen tror jeg er ute etter å "ta" såkalte karrierekvinner her, som jobber mye. Det er ikke poenget mitt. Poenget mitt er hvordan man prioriterer i forhold til å tilbringe tid sammen med barna.

Nemlig. Dessuten mener jeg at mange av karriere-menneskene er opptatt av å realisere seg selv på alle plan, og derfor i tillegg til lange arbeidsdager prioriterer trening - og avspiser barna med en "stabil barnevakt". For meg er det utenkelig å ikke prioritere barna først. Derfor kommer jeg aldri til å gjøre karriere. Det er bare ikke interessant nok i forhold til alternativene. For meg er det mer verdifullt å være sammen med ungene mine, uansett om vi sitter i sofaen og ser på barne-tv eller om vi gjør noe mer "høyverdig", enn å jobbe. Derfor har jeg funnet en balanse som gjør at jeg kan jobbe, og samtidig ha tid med barna.

Men vinner jeg 20 millioner i Lotto sier jeg opp jobben på dagen.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:29.