|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pynter du til advent?
Enig-jeg liker også de hvite hos Rema |
|
|
|
|
|
#42 |
|
maler
|
Jeg er trendy innimellom når jeg slumper til å treffe riktig.
|
|
|
#43 |
|
lettere utlada
|
Sv: Pynter du til advent?Jeg er u-trendy!
|
|
|
#45 |
|
Borte
|
Sv: Pynter du til advent?Ja, jeg pynter med lilla. Det er fordi det var tradisjon da jeg var barn og fordi jeg er veldig glad i lilla.
|
|
|
#46 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Pynter du til advent?Vi har stjerner og lys i vinduer og krans med lys på døren og lys i trærne. Det er så deilig med ekstra lys, alltid trist å ta det ned igjen i januar. Så har vi en eller to adventsstaker, og vanligvis begynner vi med noe av julepynten også bare fordi det er kos. Julekortsnoren og adventskalenderne kommer også opp. Vi pynter alt utenom treet i god tid før julaften som regel, treet pynter vi som regel lille julaften etter vi begynte å feire hjemme hos oss selv. Litt lilla, litt hvitt, litt rødt og grønt. :ikketrendy:
|
|
|
|
#47 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
|
|
|
#48 |
|
Trøtt
|
Re: Pynter du til advent?Vi gjør forresten som Polyanna. Lilla til advent, bytter til rødt til jul. Og når jeg sier all in så mener vi all in altså. Selv sengetøyet blir lilla i advent og rødt til jul. Det skulle da bare mangle!
|
|
|
#49 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Re: Pynter du til advent?
Jepp, sånn.
|
|
![]() |