Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Broen sesong 3

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-15, 15:17   #10
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Broen sesong 3

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg tror dessverre ikke at vi finner ut mer om hva som skjedde med familien til Henrik i denne sesongen. Og det irriterer meg.

I går skulle morderen egentlig ta Åsa, men når han så at hun ikke var gravid lot han henne gå forbi. Betyr det at Jeanette og Baby bli neste ofre? Fordi han er ute etter Freddie og tar derfor barnet hans?

Dette var min tanke i går. Og jeg tror det er en dame som er morderern, og jeg tipper at baby (som blir "adoptivbarn, eller surrogat") er siste offer. Og at Emil som fosterbarn er en viktig person oppi dette, men at det f.eks er hans ekte mamma eller noe som er morderern, og det kan jo være f.eks Linn, mora til han som tok livet sitt, kona til Freddy, begravelsesbyrådama, og sikkert andre damer i "rette alder".

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:46.