Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Broen sesong 3

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-15, 09:38   #61
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen sesong 3

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Mannen sa at Clas har lik jakke som morderen.

Kven er Clas igjen?

Eg er sikker på det ikkje er Emil, det er for mange episoder igjen.

Men, kor har vi sett Emil før? Var det han som spelte i Tørk ikke tårer uten hansker?

Gammel 10-11-15, 10:19   #62
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Men, kor har vi sett Emil før? Var det han som spelte i Tørk ikke tårer uten hansker?

Ja, en av hovedpersonene. Tror jeg, ihvertfall.

Gammel 10-11-15, 11:36   #63
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Også skulle Saga funne ut hva som hendte med familien til Henrik.....

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 11:39   #64
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Kven er Clas igjen?

Eg er sikker på det ikkje er Emil, det er for mange episoder igjen.

Clas er han kvalme "Velg lykken".

Jeg tror ikke heller det er Emil. Iallfall ikke bare Emil. For mange episoder igjen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 12:14   #65
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror dessverre ikke at vi finner ut mer om hva som skjedde med familien til Henrik i denne sesongen. Og det irriterer meg.

I går skulle morderen egentlig ta Åsa, men når han så at hun ikke var gravid lot han henne gå forbi. Betyr det at Jeanette og Baby bli neste ofre? Fordi han er ute etter Freddie og tar derfor barnet hans?

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 12:19   #66
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Også skulle Saga funne ut hva som hendte med familien til Henrik.....

Kva med det forbrente liket som låg hos patologen? Eg tenkte det kunne vere kona, kvifor skulle dei ellers bruke tid på det?

Gammel 10-11-15, 12:48   #67
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg tror dessverre ikke at vi finner ut mer om hva som skjedde med familien til Henrik i denne sesongen. Og det irriterer meg.

I går skulle morderen egentlig ta Åsa, men når han så at hun ikke var gravid lot han henne gå forbi. Betyr det at Jeanette og Baby bli neste ofre? Fordi han er ute etter Freddie og tar derfor barnet hans?

Det tenkte jeg også.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 12:49   #68
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne sesongen? Betyr det at det kommer flere?

Gammel 10-11-15, 12:56   #69
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Denne sesongen? Betyr det at det kommer flere?

Nei det aner jeg ikke. Bare regnet med det, ettersom jeg ikke kan se åssen de greier å presse en løsning på dette mysteriet inn i de resterende tre episodene sammen med alt det andre som må oppklares og forklares.

Jeg likte Broen 1, og hatet sesong 2. Sesong 3 er den som hittil har fenget mest, og jeg synes persongalleriet er superspennende i år. Jeg blir gal hvis vi bare får sånn halvveis oppklaring på ting, som bare såvidt henger på greip.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 14:17   #70
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Dette var min tanke i går. Og jeg tror det er en dame som er morderern, og jeg tipper at baby (som blir "adoptivbarn, eller surrogat") er siste offer. Og at Emil som fosterbarn er en viktig person oppi dette, men at det f.eks er hans ekte mamma eller noe som er morderern, og det kan jo være f.eks Linn, mora til han som tok livet sitt, kona til Freddy, begravelsesbyrådama, og sikkert andre damer i "rette alder".

Gammel 10-11-15, 14:31   #71
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Dette var min tanke i går. Og jeg tror det er en dame som er morderern, og jeg tipper at baby (som blir "adoptivbarn, eller surrogat") er siste offer. Og at Emil som fosterbarn er en viktig person oppi dette, men at det f.eks er hans ekte mamma eller noe som er morderern, og det kan jo være f.eks Linn, mora til han som tok livet sitt, kona til Freddy, begravelsesbyrådama, og sikkert andre damer i "rette alder".

Fortell mer?

Sant hun Linn er merkelig? Tror vi hun er snill, men misforstår Saga? Eller har hun skumle hensikter?

Og henriks familie, du må vel ha en teori om dem også? Plis!

Gammel 10-11-15, 14:34   #72
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror egentlig ikke det er Linn, hun er egentlig for ekkel. Da tror jeg heller det kan være den danske politisjefen men det er vel rimelig usannsynlig. Det som er litt rart oppi dette er hvorfor Hans er et offer (kanskje eks-kona hans også er på lista mi over mistenkte), det er vel ikke helt tilfeldig det heller men jeg har ikke tenkt så nøye gjennom det.

Jeg har ikke tenkt på Henriks familie, og nå skal jeg strengt tatt tenke på jobb, men men - kan tenke på Henriks familie på vei hjem.

Gammel 10-11-15, 14:36   #73
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Gjør det!

Gammel 10-11-15, 16:21   #74
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror ikke det er Linn. Hun var jo på politistasjonen da de fulgte morderen og IPaden over skjermen.

Gammel 10-11-15, 17:40   #75
Magica
søt

Magica sin avatar

Standard

Jeg har egentlig ingen teori rundt Henrik sin familie, men det er jo veldig rart (og vi har jo fått vite veldig lite). Det er jo spesielt at folk bare "forsvinner". Kan det være sånn at Henriks kone egentlig var utenlandsk og at det kan være noe sånn at hun har blitt hentet hjem til hjemlandet sitt eller noe, av en bror eller far?

Kan det være sånn at Emil sin egentlige mor er Sagas mor? Saga har jo ikke hatt kontakt med sin mor på 20 år og Emil så jo ut til å være ca 20 år. Hvis de fikk et barn så ble det vel tatt fra dem siden Saga og søsteren ble tatt fra dem.

*spekulerer villt*

Gammel 10-11-15, 18:29   #76
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jøss, din fantasi overgår min Magica.

Gammel 10-11-15, 20:13   #77
Magica
søt

Magica sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jøss, din fantasi overgår min Magica.

Det er Hyacinth sin feil.

Gammel 10-11-15, 20:27   #78
amo

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Hvor tar du det fra Magica?Imponerende. Syns du skulle hatt redusert arbeidstid under sesongen og fore fp med teorier.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-15, 20:29   #79
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Hvor tar du det fra Magica?Imponerende. Syns du skulle hatt redusert arbeidstid under sesongen og fore fp med teorier.

Det er jeg helt enig i!

Gammel 10-11-15, 21:11   #80
Magica
søt

Magica sin avatar

Standard

Høres fortreffelig ut!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:59.