Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Har du kunstig juletre?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Har du kunstig juletre?
Ja, og det er jeg veldig fornøyd med! 87 46,03%
Ja, men det er bare fordi vi må - jeg liker det ikke 13 6,88%
Nei, men jeg vurderer å kjøpe det 25 13,23%
Nei, og det vil jeg heller aldri ha 62 32,80%
Har verken ekte eller kunstig juletre 2 1,06%
Deltakere: 189. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-15, 09:33   #11
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du kunstig juletre?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det er kjempekoselig! Vi er heldige, for gården ligger fem minutt herfra. Dermed er det lett å svippe innom når været er greit. Barna løper som gale fra tre til tre og synes det ene er finere enn det andre, og jeg blir tilslutt "treblind" og faller pladaskt for et som er både bredere og høyere enn stua. De ser veldig mye mindre ut i skogen enn inni stua... Så de siste årene har mannen dobbelsjekket at treet ikke er noe særlig høyere enn ham.

Hvor er det dere går?

Vi har ekte. Jeg har faktisk vært i tenkeboksen ang kunstig tre, men for å få et slikt tre jeg ønsker, så må jeg spare en stund, for de er DYRE.
Og så er det noe med tradisjonene og kosen. Det å dra ut med ungene en ettermiddag, velge det perfekte treet og ha "bilen full av juletre" på vei hjem. Jeg syns det lukter helt nydelig (vi har edelgran, og jeg syns det lukter kjempegodt). Det er ingen allergier her for treet, men hadde det vært det, hadde vi klart gått for kunstig før.

Jeg gleder meg til advent og jul.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:09.