|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Konfirmasjonsgave til eget barn
Hvorfor? Fordi "alle andre får?" Det er jo akkurat slike tanker som bidrar til at pengesummen blir skrudd til nye høyder hver eneste vår. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Konfirmasjonsgave til eget barnHer blir nok selskap og bunad gaven til jenta og selskap og løfte om bunad når de vil ha det gaven til gutta. Jeg blåser i om andre får mer eller mindre enn dem, og heldigvis gjør de det samme.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Ja, fordi alle andre får. Min unge har bare ett sett besteforeldre og ellers veldig liten familie. Så forskjellen vil antagelig være ganske stor uansett hva jeg gjør, med mindre jeg gir betraktelig mer enn 10.000 (justert for kursen i 2025), men det skjer ikke.
![]() |
![]() |
#4 |
Introvert optimist
|
Vår konfirmant fikk ca. 6 000 totalt og hun var fornøyd. Andre får noen vanvittige summer, men det MÅ ikke være sånn. Vi har også veldig liten familie.
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette? I tilfelle: Helt enig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|