Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det tabu å klage på varmen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-07, 15:09   #11
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det tabu å klage på varmen?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Dette funker ikke for alle, er jeg redd. Jeg mistenker hvertfall at sjefen min ville hatt noen innspill hvis jeg hadde dyrket latmannslivet nå i varmen.

Jeg klager ikke noe særlig på varmen nå, fordi jeg tåler den bedre enn jeg gjorde før. Det merkes godt at jeg har gått ned 25 kg, tidligere somre har jeg hatt mest lyst til å spole frem til september.

Jeg prøver generelt å klage minst mulig, men skjønner veldig godt dem som gjør det. Mange plages ekstremt i varmen og det synes jeg de skal ha lov til å gi uttrykk for.

Det jeg mener er at det er mye man kan gjøre for å senke aktivitetsnivået uten at det går utover arbeidsinnsatsen. For det første handler det om å roe ned på fritiden. Jeg ser alt for mange som stresser og kaver og løper rundt med støvsuger i varmen. Støvet går da vel ikke noe sted? Og om det skulle gjøre det - er det egentlig noen krise?

Det andre man må gjøre er å sørge for rikelig med væske. Det kan du gjøre selv om du jobber. Bøtt innpå med vann. Kle deg lett og ledig. Bruk solbriller når du er ute, og hold deg mest mulig i skyggen. Veldig mange stresser og kaver - og når de endelig har fri, så er det å sette seg i sola for å grille seg. Klart man blir utmattet da! Sola er veldig sterk.

Veldig mange har vel også aircondition på arbeidsplassen?

bina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:59.