Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det tabu å klage på varmen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-07, 11:40   #11
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det tabu å klage på varmen?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Må forresten moderere meg selv litt her. Jeg klager ikke på varmen. Ordentlig, elegant klaging har jeg ikke energi til i så høye temperaturer. Jeg klager altså ikke; jeg lider. Nå er det vel like før gubben får meg med på å kjøpe en kjølbar bil som er mange år nyere enn hva jeg normalt ville ha gått med på.

Klimaanlegg er en innertier! Etter at vi kjøpte bil med klima er bilturene fantastisk!

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Behagelig? Du liker sikkert rotfylling uten bedøvelse og så trekker du ut neglene dine for moro skyld når du skal ha det skikkelig moro.

Jeg klager sjelden over været, uansett varmt, vått eller kaldt, men det må være lov til å si at jeg ikke liker det når gradestokken kryper over 40 grader eller snøen laver ned og far ligger på sofaen med dobbel prolaps!

Klaging er det først når det blir et uendelig gnål - som aldri tar slutt!

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:46.