Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Flyktningekatastrofen og det langsiktige perspektivet

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-15, 13:50   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flyktningekatastrofen og det langsiktige perspektivet

Fisk og dyrk maten sjæl! Jeg tror virkelig ikke det er der problemet ligger. Heller språkkunnskaper, samt både bosetting der man ikke får brukt kompetansen sin, eller at utdannelsen ikke er godkjent i Norge, og man dermed stiller på "null". Igjen, dette er en god artikkel som står i dagens Morgenbladet som tar opp hva som skjer med kommuner som tar i mot flyktninger.

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

For det første; jeg nevner ikke "to bygder", jeg liker til en artikkel som omhandler to nabokommuner i Valdres

Beklager, to bygdekommuner. Jeg er for øvrig helt enig i at by/bygd ikke har noe som helst å si i denne diskusjonen, men nekter å gå med på at jeg tok avsporingen dit.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:28.