Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er du misfornøyd med sommerværet?
Ja! 111 53,62%
Nei! 77 37,20%
Har ikke vært i Norge 13 6,28%
Solkrem 6 2,90%
Deltakere: 207. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-15, 16:19   #11
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Vi bor i Norge ja, men det har faktisk vært den kaldeste sommeren på nærmere 100 år, og jeg synes synd på blant annet bærbønder som har fått ødelagt avlinger osv. Og når man ikke kan male huset en sommer fordi det regner eller er fare for regn nesten HVER dag hele sommeren, så er det ikke noe hyggelig. Jeg synes folk er i sin fulle rett til å klage over denne jævla drittsommeren, for helvete. Helvete! *mensen*

Men det hjelper ikke det spor å klage! Det er det som er det kinkig med vær som ikke innfrir til forventningene ...Man bare plager fornøyde folk (som ikke bryr seg så mye om været, men bare tilpasser seg) med sutringen sin.

Jeg har klart å ha det fint på ferie, selv med surt vær, regn og tidvis sol og fint vær. Jeg har fått malt litt, og jeg har fått gjort litt i hagen.. men ikke så mye som jeg hadde håpet. Det kommer en ny sommer, je je, ingen krise. Så får man vurdere flytte til et sydligere land om det er så grusomt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:51.