Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Er vektklubb.no verdt pengene?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-15, 11:43   #41
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er vektklubb.no verdt pengene?

Inn fra sidelinjen her, og alt for sent, men jeg synes ikke vektklubb er verdt prisen. Man får like mye med myfitnesspal, og den gir seg ikke ut for å tilpasse individuelt, slik vektklubb gjør. Jeg ble faktisk ganske sur på vektklubb da jeg etter å ha loggført alt jeg hadde spist og trent i hele perioden (10 uker)og vært i solid underskudd og ikke gått ned i vekt, fikk en generert standardfrase og vil du-prøve-igjen?

Og dixie, er du sikker på at dette er kompatibelt med spiseforstyrrelsen din?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-15, 13:16   #42
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Valgte 10 kg innen 20 uker nå, fikk 1490 kcal. Hadde nok fått tildelt mer om jeg var tyngre, for da jeg var overvektig så fikk jeg jo opp over 2000 kcal.
Men 1490 går jo greit, og jeg skal jo være i aktivitet og. Må bare velge smart uansett.

1490 høres bedre ut synes jeg. 1300 føles sånn Next-to-nothing.

20 uker er et sunt perspektiv på 10 kg.

Lykke til.

Gammel 07-07-15, 15:27   #43
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Og dixie, er du sikker på at dette er kompatibelt med spiseforstyrrelsen din?

Kompatibelt er det kanskje ikke, men jeg kan jo ikke bare gi opp heller. Jeg må uansett prøve, og jeg har fått time hos Enhet for spiseforstyrrelser i september, så jeg er igang med det mentale ved siden av uansett.

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

1490 høres bedre ut synes jeg. 1300 føles sånn Next-to-nothing.

20 uker er et sunt perspektiv på 10 kg.

Lykke til.

Tusen takk.

Gammel 07-07-15, 15:45   #44
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så bra du har en plan for den mentale biten også! Litt justering opp av kaloriinntak og tid høres lurt ut. Masse lykke til!

Gammel 07-07-15, 15:49   #45
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg må lære meg at ting tar tid. Utålmodigheten er min verste fiende.
Nå i høst begynner jeg jo på universitetet, og der har de et av Norges beste treningssentre på campus, til bare 200,- kr i måneden for studentene. Og eksen skal jo ha ungene 40 % fra sensommeren av, så da har jeg masse tid til å konsentrere meg om trening, kosthold, skole og meg selv.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:09.