|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Er vektklubb.no verdt pengene?Inn fra sidelinjen her, og alt for sent, men jeg synes ikke vektklubb er verdt prisen. Man får like mye med myfitnesspal, og den gir seg ikke ut for å tilpasse individuelt, slik vektklubb gjør. Jeg ble faktisk ganske sur på vektklubb da jeg etter å ha loggført alt jeg hadde spist og trent i hele perioden (10 uker)og vært i solid underskudd og ikke gått ned i vekt, fikk en generert standardfrase og vil du-prøve-igjen?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Off the map.
|
Sv: Er vektklubb.no verdt pengene?
1490 høres bedre ut synes jeg. 1300 føles sånn Next-to-nothing.
|
|
|
#43 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er vektklubb.no verdt pengene?
Kompatibelt er det kanskje ikke, men jeg kan jo ikke bare gi opp heller. Jeg må uansett prøve, og jeg har fått time hos Enhet for spiseforstyrrelser i september, så jeg er igang med det mentale ved siden av uansett.
Tusen takk.
|
|
|
#44 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Er vektklubb.no verdt pengene?Så bra du har en plan for den mentale biten også! Litt justering opp av kaloriinntak og tid høres lurt ut. Masse lykke til!
|
|
|
#45 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Er vektklubb.no verdt pengene?Ja, jeg må lære meg at ting tar tid. Utålmodigheten er min verste fiende.
|
![]() |
|
|